رئیس سابق کمیسیون صنایع اتاق تهران:

اعتماد بین مردم چین و حاکمیت آن بسیار است

اعتماد بین مردم چین و حاکمیت آن بسیار است
کدخبر : 544943

​رئیس سابق کمیسیون صنایع اتاق تهران با تاکید بر اینکه اعتماد و شکاف بین مردم و حاکمیت بسیار مهم است، اعلام کرد: چین کشوری است که اعتماد بین مردم و حاکمیت آن بسیار است. دولت این کشور زندگی و معیشت مردم را متحول کرده است و سیاست هایی را که در پیش گرفته در راستای رفاه، توسعه و ارتقای زندگی آنها بوده است.

مهدی پورقاضی با بیان اینکه سیاستمداران چینی وعده هایی که می دهند، عملی می کنند، اظهار کرد: به دلیل اعتماد و همدلی میان مردم و حاکمیت، دولت هر خواسته ای که داشته باشد، مردم آن را عملی می کنند به طور مثال اگر بگوید شهر باید تعطیل شود مردم همکاری می کنند. 

به اعتقاد این اقتصاددان؛ سیاستمداران چینی به فکر معیشت مردم هستند و برای پیشرفت کشورشان تلاش می کنند. آنها هرگز به پر کردن جیب هایشان نمی اندیشند به همین دلیل در حاکمیت این کشور دزدی بسیار کم است و اگر هم اتفاق بیافتند مجازاتی سخت و محرومیت از حقوق اجتماعی در پیش روی خاطیان است.

رئیس سابق کمیسیون صنایع اتاق تهران با اشاره به اینکه برنامه هایشان در صدد دفاع از حقوق شهروندان است، خاطرنشان کرد: همه مردم به آینده کشورشان امیدوارند و از آتیه فرزندانشان مطمئن هستند. روند افزایش توسعه، معیشت و البته اعتماد مردم طی دو سه دهه اخیر به وجود آمده است که باعث همدلی و دلبستگی بین دولت و ملت شده است. 

او به شیوع کرونا اشاره کرد و ادامه داد: نزدیک به دو سال است که ویروس  کرونا شیوع پیدا کرده و تاثیرات مختلفی بر روی مسایل اقتصادی داشته است. چین ابتدای شیوع کرونا  کاهش چند درصدی در اقتصاد داشت و از رشد ۱۱ درصدی به ۶ درصدی رسید اما حرکت رو به جلو را شروع کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: