اختصاصی شما و اقتصاد:

ارزش سهام عدالت ١.٣درصد کاهش یافت

ارزش سهام عدالت  ١.٣درصد کاهش یافت
کدخبر : 546812

ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۵ آبان ماه)، ١.٣درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ٩٣٧هزار تومان، ٢۴ میلیون و ٣۶٩هزار تومان و ١١ میلیون و ٩٩٣هزار تومان رسید.

ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٧۶٢هزار تومان رسیده است.


Capture

یکی از مهم ترین مزیت های سوپر مارکت مالی آی بی شاپ دسترسی راحت برای مشتریان و استفاده از خدمات مالی و سرمایه گذاری در بهترین شرکت ها با کمترین هزینه، بهترین عملکرد و شفافیت بالاست.

سوپر مارکت مالی آیدی شاپ ضمن تداوم  فعالیتهای مالی و سرمایه گذاری خود و قدرت رقابت پذیری سودآوری بیشتر، ارائه خدمات با کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

Captures

بنابر این گزارش امروز دوشنبه سوم آبان ماه  ۱۴۰۰ جدیدترین شعبه سوپرمارکت مالی آی بی شاپ با حضور دکتر محمودرضا خواجه نصیری، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن در شمال شهر تهران راه اندازی شد.

وی با اشاره به وجود ابزارهای متنوع به عنوان یکی از نکات مثبت سوپرمارکت های مالی آی بی شاپ گفت: این مجموعه نقطه تلاقی میان بازار سرمایه بازار، پول و بیمه را شکل داده تا مشتریان در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات مالی و سرمایه گذاری را در اقصا نقاط کشور دریافت کنند.

Capturerr

گفتنی است در این سوپر مارکت مالی به جای بخش سپرده گذاری  معمول در بانکها، صندوق درآمد ثابت وجود دارد و سرمایه گذاران می توانند به صورت ماهانه سود دارایی‌های خود را دریافت کنند.همان طور که می دانید وام یکی از خدمات و تسهیلات مرسوم ارائه شده در بانک ها است اما در سوپر مارکت مالی آی بی شاپ به جای آن، می توان کارت اعتباری دریافت  و از محل اعتبار آن به خرید و دریافت وام مبادرت کرد.

یکی از مهم ترین مزیت های سوپر مارکت مالی آی بی شاپ، طراحی صندوق های سرمایه گذاری سهامی است  که بهترین فرصت را برای افراد کم تجربه در بازار بورس فراهم می کند. این افراد می توانند ازخدمات سهام عدالت، کارگزاری شامل اخذ کد بورسی، معاملات و موارد دیگر بهره مند شوند.

 شرکت تامین سرمایه تمدن با مشارکت مجموعه آی بی شاپ طی چند سال اخیر سوپرمارکت های مالی آنلاین خود را به صورت فیزیکی توسعه داد و شعباتی در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، کرمان و سایر شهرهای کشور راه اندازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: