عکس لو رفته پوریا پورسرخ

عکس لو رفته پوریا پورسرخ
کدخبر : 547086

عکس لو رفته پوریا پورسرخ در مهمانی را خواهید دید.

 

به گزارش پایگاه خبری شمانیوز: پوریا پورسرخ وزشکار و بازیگر سینما و تلویزیون است.پوریا پورسرخ متولد 4 تیر 1356 در تهران است. پوریا پورسرخ فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد. پوریا پورسرخ سابقه خبرنگاری حرفه ای و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد. پوریا پورسرخ در سال 1398 در سن 42 سالگی ازدواج کرد.

پوریا پورسرخ

 
بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد چهارم تیرماه 1356 است. پوریا در محله جردن تهران متولد شده و بزرگ شده همانجاست و فرزند اول خانواده است. پوریا پورسرخ فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد. او 182 سانتی متر قد دارد و در 42 سالگی ازدواج کرده است.

خانواده پوریا پور سرخ

پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد که هر سه لیسانس دارند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.  بسیار به کانون گرم خانواده اش می بالد و به خوبی از خانواده اش یاد می کند. در خانواده پوریا پورسرخ همه دارای تحصیلات عالیه هستند.

ازدواج پوریا پورسرخ 

پوریا پورسرخ در سال 1398 وقتی 42 ساله بود ازدواج کرده و زیر یک سقف زندگی می کند ایشان در نهایت این خبر را بصورت رسمی در برنامه سال تحویل 99 تایید کرد. نام و عکسی از عروس خانم منتشر نشده است.

پوریا پورسرخ

پورسرخ در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال همیشگی مهران مدیری درباره ازدواج گفت: سال گذشته ازدواج کردم و این پیشنهاد را من به همسرم دادم. به نظرم اولین انتخاب اصلی زندگی من است و ما از قبل با هم آشنا بودیم، البته در حرفه بازیگری نیستند. همیشه سعی کردم آدم کم حاشیه ای باشم و از آرامش اطرافم خیلی لذت می‌برم. به دنبال کسی بودم که دنبال آرامش باشد و در این صفت مشترک هستیم.

پورسرخ درباره سختگیری در زندگی گفت: آدم سختگیری نیستم جز اینکه کنترل تلویزیون باید دست من باشد! چون من می‌دانم چه سریال‌هایی دیدم که بهتر است و آنها را انتخاب می‌کنم.

مدیری گفت: همسرتان گفتند که در همه کار‌ها حتی آشپزی و کارهای منزل دخالت می‌کنید. پورسرخ ضمن تایید گفت: من یک مدتی مجرد زندگی می‌کردم به همین دلیل درباره همه چیز نظر می‌دهم!

دوران کودکی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ در کودکی بسیار شروشیطان بوده. البته با همه این تفاسیر درسهایش عالی بوده. از بس که درسهایش خوب بود به سادگی وارد دانشگاه شد. پوریا پورسرخ بر خلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد. علاقه زیاد پوریا پورسرخ نسبت به رشته تحصیلی اش انقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد. حتی بعد ازاخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. از انجا که پدر پوریا پورسرخ در شرکت نفت بوده دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است. پوریا پورسرخ دوران راهنمایی را در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است. پوریا پورسرخ دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است. پوریا پورسرخ دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم، فارغ التحصیل شد.

فعالیت روزنامه نگاری و شروع بازیگری پوریا پورسرخ

همزمان با تحصیلات دانشگاهی بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

پوریا پورسرخ

اوایل دهه 80 در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا اینکه در سال 1384 به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در 28 سالگی بود.

پوریا پورسرخ در دورهمی

بازیگر سریال «صاحبدلان» درباره کم بودن دستمزد خود گفت:کاملا به این قضیه معتقد هستم که دستمزدم بالا نیست، من آدم زرنگی نیستم اتفاقا این موضوع را جزو ضعف‌های خودم می‌دانم، البته من در ذهن خودم یک جمله‌ای را پرورش دادم که بعضی اتفاقات ارزش آرامش ندارند، پس رهایش کردم. اما به خودم آمدم دیدم هر کسی توانست یک ضربه‌ای به من می زند! من هم معتقدم مثل همه بازیگران کار خوب یا بد دارم ومعمولا کار‌های بد را به دلیل رو در بایستی رفتم اما در این سال‌های اخیر سعی کردم کمتر اتفاق بیفتد، چون حق من این است دستمزد بیشتری بگیرم.

پوریا پورسرخ

پورسرخ درباره «برنج پلاستیکی» گفت: علی اوجی و نرگس محمدی مهمان ما بودند، از بیرون غذا گرفتیم. من برنج که دیس پلاستیکی داشت را در فر گذاشتم؛ علی اوجی به من گفت بوی پلاستیک نمیاد؟ گفتم چقدر ایراد می‌گیری سر صحنه مگه چی بهمون میدن می‌خوریم، اما همه فاز رژیم غذایی گرفتند و برنج نخورند.

پورسرخ درباره کمدی مبتذل گفت:ترجیح من بیشتر کار‌های جدی و درام است، بعضی از کمدی‌هایی که خودم بازی کردم را دوست ندارم، صادقانه بگویم که بعضی از آنها را خودم هم ندیدم.

پوریا پورسرخ

بازیگر «روز حسرت» گفت: شاید در لحظات و سکانس‌هایی کمدی مبتذل باشد، اما درباره کار‌های خودم می‌توانم بگویم که بعد از پایان کار گفتم ‌ای کاش این کار را بازی نمی‌کردم، چون جنس کمدی آن را دوست نداشتم، اما جالب است برخی از مخاطبان دوست داشتند. پیشتر برخی رسانه ها از ازدواج پوریا پورسرخ با عاطفه نوری خبر داده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: