عکس مانتوی گران قیمت مهتاب کرامتی

عکس مانتوی گران قیمت مهتاب کرامتی
کدخبر : 547128

مهتاب کرامتی عکس مانتوی میلیونی در پشت صحنه فیلم میدان سرخ منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری شمانیوز: مهتاب کرامتی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است . مهتاب کرامتی متولد ۱۳۴۹ است . مهتاب کرامتی در سال ۱۳۷۶ برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.مهتاب کرامتی سفیر صلح یونیسف است. مهتاب کرامتی علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت می کنند.

 

نم

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی 

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد. خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد. خانم بازیگر سال 1378 در 29 سالگی با فیلم فیروزه در جشنواره فجر بیست و هفت موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل را از آن خود کند. ایشان سپس در سریال خاک سرخ سال 1380 در کنار پرویز پرستویی چهره اش شناخته تر شد.

 

خانم بازیگر شهریور سال 1385 بدلیل فعالیت های خود در حمایت از حقوق کودکان و دغدغه های اجتماعی در کنار علی دایی بعنوان سفیر صلح یونیسف انتخاب شد. هدف او در یونیسف آگاه سازی جامعه از آسی های اجتماعی بخصوص ایدز و آموزش کودکان و نوجوانان در این رابطه است.

 

ازدواج ناموفق مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی قبل از شروع بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بدنیا آمدن یک فرزند پسر نیز دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد. من سال‌ ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت‌ آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

مهتاب کرامتی

 

مهتاب کرامتی در سال 1385 با بازی در سه فیلم پاداش سکوت، حس پنهان و آدم سال پر کاری را پشت سر گذاشت. وی در 1386 در دو فیلم زن ها فرشته اند و آتش سبز به ایفای نقش پرداخت، بازی خوب و حرفه ای مهتاب کرامتی در این فیلم یکی از دلایل مهم موفقیت آن به شمار می رود. خانم کرامتی در سال 1387 با بازی در چهار فیلم دوزخ،بهشت،برزخ، تردید، بیست و شبانه روز به عنوان پرکارترین بازیگر زن ایرانی در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

مهتاب کرامتی در جشنواره فیلم فجر

مهتاب کرامتی برای بازی در فیلم بیست موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.بیست در سال 1387 توسط عبدالرضا کاهانی ساخته شد، این فیلم داستان یک سالن پذیرایی را روایت میکند که صاحب آن قرار است آن را به فروش بگذارد، کارکنان سالن که وابستگی زیادی به کار در آن جا دارند در تلاش هستند تا از فروش آن جا جلوگیری کنند و از همین رو ماجراهای جالبی داستان فیلم را جلو میبرد. مهتاب کرامتی با بازی در این فیلم برای بار سوم با پرویز پرستویی همبازی میشود.

مهتاب کرامتی

 

مهتاب کرامتی در سال 1393 در فیلم عصریخبندان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، او برای بازی در این فیلم کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد. عصر یخبندان روایتگر داستان زندگی زن و شوهری به نام منیر و بابک است که روابط آن ها رو به سردی رفته و مشکلات زیادی بر سر راه آن ها قرار می گیرد. منیره رو به مواد مخدر آورده و با مردی به نام فرید آشنا میشود و همسرش به او شک میکند و...

مهتاب کرامتی

 

خانم کرامتی در سال 1393 با بازی در چهار فیلم جامه دران، ارغوان، عصر یخبندان و مزار شریف برای دومین بار عنوان پر کارترین بازیگر سال را از آن خود کرد. بازی وی در فیلم مزار شریف یکی از بهترین بازی های او در کارنامه درخشان بازیگری اش به شمار می رود. مزار شریف درباره رویداد کشتار دیپلمات های ایرانی در سال 1377 توسط طالبان در مزارشریف افغانستان را روایت میکند، مهتاب کرامتی در این فیلم با حسین یاری و مسعود رایگان همبازی میباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: