تفاوت قد عجیب هانیه توسلی و بازیگر پرحاشیه

تفاوت قد عجیب هانیه توسلی و بازیگر پرحاشیه
کدخبر : 547172

چندی پیش عکسی دو نفره از هانیه توسلی و بازیگر معروف در اینستاگرام منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: هانیه توسلی بازیگر ایرانی است. هانیه توسلی به تازگی سبک جدیدی از بازی را رقم زده است. هانیه توسلی بازی متفاوتی در سریال زخم کاری داشت. هانیه توسلی بیشتر در سریال های عاشقانه حضور دارد. بیوگرافی هانیه توسلی را در ادامه می خوانیم.

 

هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی 

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان بازیگر سینما ، تلویزیون می باشد.تحصیلات هانیه توسلیهانیه توسلی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.

خانواده هانیه توسلی

پدر هانیه توسلی مرحوم نادر تقی توسلی سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود ، چهار خواهر نیز دارد و می گوید دوران کودکی بسیار شادی داشتم.

 

هانیه توسلی

خواهران موفق هانیه توسلی

خواهر بزرگ هانیه توسلی بنام «هما» مدتی در یک مجله منتقد بود و حالا کار ترجمه می کند ، خواهر دیگرش «مهسا» جراح مغز و اعصاب می باشد.یک خواهرش بنام «هدیه» در آمریکا زندگی می کند و خواهر کوچکش تحصیلکرده رشته طراحی شهری است.

از تئاتر تا دستیاری

هانیه توسلی تئاتر را به شکل غیر حرفه ای از سال 1374 وقتی 16 ساله بود از همدان شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 20 سالگی بعد از قبولی در دانشگاه راهی تهران شد. او کنار تحصیل بعنوان دستیار کارگردان در فیلم «آخر بازی» به کارگردانی همایون اسعدیان همکار داشت.

 

بازیگری حرفه ای

در سال 1379 زمانی که بعنوان بازیگر در جشنواراه تئاتر تبریز حضور داشت توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر «پدر» انتخاب شد.چند ماه بعد برای اولین بار با فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» بازی جلوی دوربین را تجربه کرد.

تلویزیون و شهرت

خانم بازیگر در پاییز 1379 با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال 1380 با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد.او در رمضان سال 96 با سریال «میوه ممنوعه» به کارگردانی حسن فتحی در کنار علی نصیریان ، گوهر خیراندیش و امیر جعفری به شهرت رسید.

ازدواج و فرزند

تابحال خواستگاری به آن شکل مرسوم نداشتم که بیایند خانه و چایی بریزم هنوز مجردم. شاید هیچ وقت بچه ای به دنیا نیاورم ، بچه داشتن کار بسیار سخت و پر مسئولیتی است اصلا نمی ‌توانم بفهمم چه‌ جوری آدم ‌ها اینقدر ر راحت بچه ‌دار می ‌شوند.مخصوصا آدم هایی که می ‌دانند مشکلات مالی دارند ولی باز بچه‌ دار می ‌شوند.

افتخارات

هانیه توسلی چند سال پیش به خاطر بازی در «فیلم شام» آخر تندیس بهترین بازیگر هفتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد.

او سال 1391 هم برای بازی در فیلم «دهلیز» سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: