عجیب ترین آشنایی مهران غفوریان با زنش!

عجیب ترین آشنایی مهران غفوریان با زنش!
کدخبر : 547228

مهران غفوریان بازیگر ایرانی که به تازگی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت، پس از مرخصی از بیمارستان با استقبال شیرین و دیدنی دخترش مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: به تازگی مهران غفوریان با نیسان آبی خبرساز شد. مهران با همسرش در مرکز خرید آشنا شد. مهران غفوریان  یک دختر سه ساله دارد . او بود که پای فوتبالیست ها را  به سریال های تلوزیونی بازکرد. مهران غفوریان ۵۳ کیلو در کمتر از یکسال وزن کم کرد.مهران غفوریان بی تردید یکی از ۱۰ چهره خبرساز سینما و تلویزیون ایران در سال‌های پس از انقلاب بوده است . او طی سه دهه فعالیت هنری ، فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد و با حضور در بیش از ۲۰۰ فیلم و سریال به عنوان بازیگر ، کارگردان یا نویسنده ، کارنامه ای پرحاشیه دارد !

او در مورد همسرش هم گفت: «در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و جالب این که خودش اصلا مرا نشناخت و بعدا بود که فهمید مهران غفوریانم.» او در مقابل تعجب مهران مدیری توضیح داد:«خانمم فقط آی فیلم نگاه می کند.» بازیگر «در حاشیه» در مورد این که پدر خوبی می شود، یا نه گفت : «اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم.دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد.خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

مهران غفوریان در مورد دوران مدرسه اش هم گفت: «در دوره راهنمایی و دبیرستان اگر از مدرسه به پدرم زنگ می زدند اول کچلم می کرد و بعد دستم را می گرفت و به مدرسه می برد! هر چقدر هم می گفتم شاید برای چیز دیگری صدایت کرده اند گوش نمی داد…سه سال در کلاس اول دبیرستان ماندم و اولین باری که تجدید شدم کلاس پنجم ابتدایی بودم.» غفوریان در مورداین که بعضی بازیگران از بدحسابی بعضی تهیه کنندگان گلایه دارند، گفت: «بازیگرها هم زندگی شان مثل بقیه خرج دارد.الان مدلی شده است که بازیگر می گوید تا پولم را نگیرم کار را شروع نمی کنم.نباید طوری برخورد کنیم که بازیگر مجبور شود این را بگوید.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: