حرکت عجیب بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری + فیلم

حرکت عجیب بهنوش بختیاری در ماشین لاکچری + فیلم
کدخبر : 548338

بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه به تازگیفیلمی در یک ماشین لاکچری در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد. بختیاری در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی دارای مدرک کارشناسی است. 

بهنوش بختیاری در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد.یک خواهر و دو برادر دارد.خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

بهنوش بختیاری و ازدواج 

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من ۱۴ سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری سال ۹۴ به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: