تیکه سنگین عمو پورنگ به اطرافیانش+ عکس

تیکه سنگین عمو پورنگ به اطرافیانش+ عکس
کدخبر : 548612

داریوش فرضیایی با نام مستعار عمو پورنگ عکس جدیدی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است کهدر آن به گله و شکایت از اطرافیانش پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: داریوش فرضیایی با نام مستعار عمو پورنگ به تازگی حواشی زیادی در مورد ازدواجش با یک خانم جوان در فضای مجازی به راه افتاده است. عمو پورنگ هیچ گاه این حواشی را تایید یا تکذیب نکرده است. قبل ترها شایعه ازدواج عمو پورنگ با ملیکا شریفی نیا سرزبان ها بود که ملیکا شریفی نیا این ازدواج را تکذیب کرد. عمو پورنگ در آخرین پست اینستاگرامی اش به گله و شکایت از برخی از افراد پرداخته است .در ادامه عکس جدید عمو پورنگ را می بینید.

عمو پورنگ

بیوگرافی عمو پورنگ

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

شهرت عمو پورنگ با تلویزیون

 داریوش فرضیایی در نهایت سال 1378 وقتی 26 ساله بود در مجموعه کودکی بنام تورنگ و پورنگ وارد قاب تلویزیون شد که بسیار دیده شد.

او سپس در رمضان سال 1381 برنامه مستقل خود بنام عموپ ورنگ را اجرا کرده که بسیار گل کرد و به شهرت رسید

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: