پشت پرده ازدواج مهناز افشار

پشت پرده ازدواج مهناز افشار
کدخبر : 548673

حاشیه های این خبر در حالی هر روز بیشتر و بیشتر می شود که امروز یکشنبه یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار بانی فیلم ضمن رد و تکذیب تمام اخبار منتشر شده در رسانه های مجازی، درباره ازدواج مهناز افشار و همسرش اطلاعات تازه ای را عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ است . مهناز افشار در تهران دیده به جهان گشود و حرفه بازیگری را در پیش گرفت. مهناز افشار دیپلمه تجربی و فارغ التحصیل موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین می باشد. مهناز افشار در یک خانواده پنج نفر بدنیا آمد و ته تغازی خانواده است، دو برادر بزرگتر از خود دارد. مهناز افشار در چند وقت اخیر با ازدواج و کار های جنجالی حسابی حاشیه ساز شد و با فعالیت در اینستاگرام برای خود دردسر های زیادی درست کرد .

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد. خانواده مهناز افشار ریشه ای مذهبی دارند و به همین خاطر در ابتدا مخالف ورود او به بازیگری بودند.

او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می گوید:«برادر کوچکترم ۱۵-۱۴ سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی های جدیدی به او ارائه می دهم و او آنها را می سازد.»

مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیانا دارد، لیانا در چهارم خرداد ماه ۱۳۹۴ در آلمان متولد شد. این بازیگر در سال ۱۳۹۸ با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که از این پس مادری مجرد برای لیانا خواهد بود.

“لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد.

زیرا این موضوع تابویی است. سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد ۶۰ است و من ۴ سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند.

این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک ها آزرده شدم به دلیل اینکه گاهی آدم اشتباهی را شخصاً مرتکب می شود و برای آن تلاش می کند. در گفتگوی قبلی ام از نهادها تقاضا کردم که به این موضوع رسیدگی شود برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی. من با وزارت بهداشت و هلال احمر صحبت کردم و گفتند چنین پرونده ای وجود ندارد و گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی کنید و این درخواست من به عنوان مدعی العموم حساب نشده است!

وی با اشاره به شایعاتی که درباره مهریه او و شایعات پیرامون همسرش مطرح بر سر زبانهاست، گفت:اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت خواهی کرد اما رسانه ها این موضوع را پوشش ندادند. مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است.

تبریک تولد بهترین شادباشی است که تاکنون شنیده است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد،خود را خیلی شکمو میداند و غذا خوردن را هم دوست دارد و می گوید:به نظرم دست پختم عالی است چون به دلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت می گذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد

غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد. در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهد و بس،مدتی مزون لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد.

مهناز افشار بیشتر در نقش در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد،همیشه دوست داشت نقشهای متفاوت و عجیب غریب بازی کند و می گوید:“آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم “در سینما به قسمت و اتفاقات ناشی از آن که برای آدمها رخ میدهند اعتقاد دارد و می گوید “من معتقدم که مسیرم مشخص شده است” در کودکی از کارهای سخت که هیجان زیادی داشت لذت میبرد و به همین دلیل هیچوقت دوست نداشت دکتر یا مهندس شود بلکه میخواست راننده کامیون باشد! اگر قرار باشد برای معرفی دنیا به فضایی ها یک فیلم را انتخاب کند آن فیلم “اشکها و لبخندها” خواهد بود عاشق تزیینات منزل است و دوست دارد هر چند سال یکبار فضای جدیدی را برای خانه طراحی کند،همیشه وقتی فیلمهای خودش را می بیند احساس می کند راضی نیست و انگار خودش را در فیلمها دوست ندارد.

”تعریفی که مهناز افشار از خودش دارد چنین است:آدمی با میلیون ها صفت خوب و بد ولی اگر حمل بر خودخواهی نباشد خونگرم است و به دوستانش تا جایی که در توانش باشد محبت میکند و توقع محبت ندارد

مهناز افشار بازیگر سینما که پس از مدت‌ها به توییتر بازگشته بود، توییت‌هایی را درباره خودکشی و مرگ خودخواسته منتشر کرد و نوشت خود او دو بار تصمیم به خودکشی گرفته است

مهناز افشار در توییتر خود نوشت: به نظرم مرگ ناشی از خودکشی نمی‌تونه انتخاب از سر خوشبختی و رضایت باشه که بهش حتی برچسب حق انتخاب و مهر تایید بزنیم. انتخابی که از سر ناچاری و ناتوانی منجر به مرگ بشه دیگه انتخاب نیست! سعی کنیم برای نجات و امید دادن راه‌های بهتری بهم پیشنهاد کنیم و تشویق به زندگی رو الگو قرار بدیم

او سپس از تجربه خود برای تصمیم به خودکشی چنین نوشت: من هم دوبار تصمیم به خودکشی گرفتم یکبار وقتی پدرم فوت شد و فکر کردم زندگی دیگه معنی نداره و بار دوم هم حدود ۷ سال پیش بود. خیلی شجاع نبودم و تا نیمه راه تجربه‌اش کردم. یکی از دلایلی که اینقدر برای «زندگی کردن» فریاد میزنم تجربه این لحظه است و حالا قدر زندگی رو‌ میدونم!حتی به سختی

مهناز افشار سپس نوشت: و در آخر و بعد این اعتراف باید بگم خانم‌ها و آقایان چه آنها که هم نظر هستیم و چه آنها که کاملا متضاد باید اینو بدونیم خوبه که این حق زیبای حیات را از خودمون و دیگران دریغ نکنیم و همدیگرو به امید و زیستن و‌ تلاش تشویق کنیم . بالاخره هممون دیر یا زود با هر باوری خواهیم رفت.
ماجرای استوری منشوری فیسبوک مهناز افشار

روز گذشته تصویری مستهجن در استوری مهناز افشار به اشتراک گذاشته شد که جنجال زیادی را به راه انداخت.

برخی‌ها معتقد هستند که مهناز افشار به صورت عمدی این کار را کرده و برخی دیگر معتقد هستند که اکانت این بازیگرهک شده است و برخی شیطنت کرده و برای دردسر درست کرده اند و چنین تصویری را در فیسبوک استوری نموده اند

اما هنوز مهناز افشار به این تصاویر واکنشی نشان نداده است

انتشار اولین عکس مهناز افشار از شب عروسی اش

امیر تتلو با انتشار عکسی از ازدواج سوم مهناز افشار خبر داد:

 محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار ، در صفحه شخصی مهنار افشار  ، دلنوشته زیبایی به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش با مهنار افشار و  همچنین 21 خرداد روز تولد مهناز افشار منتشر کرده است :

یک سال گذشت … روزی که در آن دو عنصر زمینی با پیوندشان آسمانی شدند ؛ پیوندی که در گذر طوفانها ماندگار شد . دو طیف متفاوت فارغ از هر رنگ و بویی به اِکسیر عشق پیوند یکرنگی خوردند . و چه زیبا آرزویی است برای ایران : ” یکرنگی فارغ از هر رنگ و بویی ” ؛ این هنر یک هنرمند است .

امروز نه سپندارمزدگان است ، نه مهرگان و نه ولنتاین ؛ امروز ٢١ خرداد است .. بدنیا آمدی تا به دنیای تو بیایم … روزت شد روزمان … سپاس خدایمان را و همیشه مبارک باد …

شایعه ازدواج مجدد وی باز هم مطرح شده است که این خبر صحت ندارد و مربوط به ازدواج دوم وی با رامین است که حدود چند سال قبل از همدیگر جدا شدند.

ازدواج اول مهناز افشار!

در یک خبر تایید نشده گفته می شود مهناز افشار اولین بار با شخصی بنام س. رفیعی ازدواج کرده است که در نهایت این ازدواج به طلاق منجر شده است، این خبر هیچگاه تایید نشده است

ازدواج جنجالی مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ماه ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد. یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دوم محمود احمدی نژاد بود، خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد

این زوج 4 خرداد 94 صاحب دختری بنام لیا (مخفف لیانا) هستند

مهریه ۳۰ میلیاردی مهناز افشار

مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون در اعتراض به وضعیت تئاتر گفت : متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر (مهناز افشار) است که زن یک مرد سیاسی شده است ! چیزی که شنیدم این است که پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند

مهریه همسرم ۵ شاخه گل است

محمد یاسین رامین با رد شایعات مهریه ۳۰ میلیاردی مهناز افشار می گوید : مهریه همسرم ۵ شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و آینه و شمعدان بوده است.


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: