تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف امضا شد
کدخبر : 549900

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با دانشگاه صنعتی شریف در 6 دی ماه 1400 در دانشگاه شریف برگزارشد و در این مراسم محمدرضا دیانی ، مدیرعامل محترم گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با اشاره به این نکته که گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در بالاترین مرحله فنی و کیفی خود قراردارد اظهارکرد: ما برای ثبات در این مرحله به دانشگاه نیاز داریم و باید دانشگاه را در خط مقدم خود قراردهیم.

به گزارش شما و اقتصاد:  وی افزود: ۳۲۰نفر در تیم تحقیق و توسعه گروه صنعتی انتخاب مشغول به فعالیت هستند و در پروژه‌های جدیدی که تعریف کردیم تا ۹۵۰ نفر نیروی نخبه لازم داریم. مافیای واردات درحال حاضر از هیچگونه تخریبی علیه ما صرف نظر نمی‌کند و ما در همین مدت به یک جریان علمی دست پیداکردیم که اقتصادهای دنیا را تحلیل می‌کند و بهترین راه را برای آینده برمی‌گزیند.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 7.35.53 PM (1)

WhatsApp Image 2021-12-27 at 7.35.52 PM (1)

WhatsApp Image 2021-12-27 at 7.35.51 PM (1)
دیانی بیان کرد: مکزیک بهترین پلتفرم‌های لوازم‌خانگی را در دنیا دارد اما نتوانست نام و نشانی از خود در جهان برجای گذارد زیرا بر پایه تحقیق و توسعه عمل نکرد و پلی برای پیشرفت سایر برندها شد. اما تایوان مساحت کوچکتری از مکزیک دارد و بر مبنای تحقیق و توسعه توانست اسمی برای خود در بین کشورها دست و پا کند. امروز گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با تحقیق و توسعه و به کارگیری دانش روز دنیا سراغ صادرات رفتیم و کشورهای اروپایی هم از محصولات این گروه استفاده می‌کنند.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 7.35.51 PM

WhatsApp Image 2021-12-27 at 7.35.51 PM (2)

 مدیرعامل محترم گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب در پایان گفت: در شهر اصفهان از تمامی ظرفیت‌های دانشکده‌های دانشگاه اصفهان استفاده می‌کنیم و درحال حاضر کارخانه‌های این گروه پذیرای بسیاری از دانشجویان برای بازدیدهای آن‌ها است.

سپس دکتر جلیلی ریاست دانشگاه شریف طی اظهاراتی بیان کرد: پس از حضوری شدن دانشگاه باید از تجربیات گروه صنعتی انتخاب استفاده کرد و دانشجویان با این فعالیت‌‌ها آشنا شوند. در ضمن ارتباط دانشگاه و صنعت باید تقویت شود و دانشجویان در پایان تحصیلات خود در فعالیت‌های صنعتی مشغول شوند.

WhatsApp Image 2021-12-27 at 7.35.52 PM (2)

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه توسعه همه جانبه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی و نوآورانه با هدف خلق فناوری‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی آنها، در حوزه‌های مختلف مورد نیاز و علاقه انتخاب، از طریق استقرار دفتر فناوری و نوآوری انتخاب (اسنواتک) در مرکز نوآوری انرژی دانشگاه است.

 

 

اکوانتخاب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: