بازداشت بازیکن پرسپولیس به جرم بد حجابی

بازداشت بازیکن پرسپولیس به جرم بد حجابی
کدخبر : 550569

مهاجم سابق تیم پرسپولیس در روز‌های اخیر با مورد عجیبی مواجه شده است

به گزارش گل کوچیک اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی – کوزوویی سابق تیم پرسپولیس سالهاست که در ایران زندگی می‌کند. او در زمان حضور در تیم پرسپولیس به زبان فارسی مسلط شد. دوران درخشان اشپیتیم در زمان خضور در تیم پرسپولیس بود. مهاجم سابق تیم پرسپولیس در حال حاضر به عنوان کارشناس برنامه اینترنتی ۱۱ در کنار خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان فعالیت می‌کند، طی روز‌های اخیر او با مورد عجیبی مواجه شده است چیزی که حتی در زمان حضور در تیم پرسپولیس هم ندیده بود‍!

اشپیتیم مو‌های بلندی دارد و همین موضوع باعث ایجاد یک سوءتفاهم برای او شده است.

ماجرا از این قرار است که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیش نیروی انتظامی پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود

 

خبرورزشی نوشت: اشپیتیم آرفی مهاجم سابق تیم پرسپولیس با حاشیه‌ای جالب مواجه شد که در این زمینه اظهاراتی را مطرح کرده است.

همانطور که احتمالا در خبرها خواندید، اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس چند روز قبل با حاشیه ای عجیب مواجه شد. ماجرا از این قراربود که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیس نیروی انتظامی‌ پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: