مدیرعامل گروه مپنا: برنامه تولید موتور ملی در پایان راه است

مدیرعامل گروه مپنا: برنامه تولید موتور ملی در پایان راه است
کدخبر : 551524

مدیرعامل گروه مپنا از بخش‌های مختلف کارخانه شرکت واگن پارس مپنا بازدید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل گروه مپنا، تحولات مثبت شرکت واگن پارس مپنا را بسیار چشمگیر دانست و اظهار داشت: باید با تلاش دوچندان، ظرفیت تولید را به ۱۲۰ دستگاه واگن برسانیم و با مدیریت توانمند و پرسنل کوشا رسیدن به این هدف دور از انتظار نیست.

در این رویداد که روز شنبه دوم بهمن ۱۴۰۰ و با حضور مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی صورت گرفت، عباس علی‌آبادی، خاطرنشان کرد: برنامه تولید موتور ملی در پایان راه است و برای تأمین نیاز کشور به لکوموتیو در داخل مانعی وجود ندارد و این گروه قادر به رفع نیازهای ریلی کشور است.

مدیرعامل گروه مپنا با ابراز رضایت از وضعیت تولید در شرکت واگن پارس مپنا، نوید روزهای بسیار روشن را داد و از همه کارکنان تقدیر و تشکر نمود.

در ۲۶ آذرماه سال ۱۳۹۹، قرارداد انتقال صددرصد سهام واگن پارس و صورت‌جلسه تحویل واگن پارس و شرکت‌های تابعه به گروه مپنا از سوی نمایندگان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و گروه مپنا امضا و نهایی شد. این اقدام تکمیل‌کننده زنجیره و در راستای فعالیت‌های گروه مپنا در حوزه حمل‌ونقل ریلی و متنوع‌سازی محصولات در بخش ناوگان و ادوات ریلی است و جریان فعالیت‌های گروه مپنا در حوزه حمل و نقل ریلی را که از میانه دهه ۸۰ شروع شده است، به پیش می‌برد.

روابط عمومی مپنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: