رپرتاژ اگهی

بازیگران ایرانی به کدام هتل های ایران می‌روند؟

بازیگران ایرانی  به کدام هتل های ایران می‌روند؟
کدخبر : 554535

محبوبیت بالای بازیگران ایرانی بین قشر طرفدار سینما دردسرهای زیادی را نیز برای آنها به همراه دارد. علاقه‌مندان به این چهره‌های شناخته شده، همواره در حال رصد آنها هستند که در مواقع تعطیلات و سفر این چهره‌های محبوب چه‌ هتل‌هایی را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

در این مطلب تصمیم داریم شما را با هتل‌های محبوب بازیگران معروفی مانند نیکی کریمی، شهاب حسینی،  رضا گلزار، ترلان پروانه و داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) آشنا کنیم.

در ضمن اگر قصد رزرو هتل در هر نقطه از ایران را داشتید، پیشنهادات جذاب سفرانه با حداکثر میزان تخفیف را از دست ندهید.

الهه حصاری در هتل ترنج

هتل

الهه حصاری یکی از بازیگران جوان و آینده‌دار سینمای ایران است. این بازیگر توانمند در سال 1369 در تهران متولد شد و در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سینمایی «تاکسی نارنجی» جلوی دوربین ابراهیم وحیدزاده ظاهر شد. بازی الهه حصاری در سریال پرطرفدار زخم‌کاری باعث هرچه بیشتر دیده‌شدن او شد.

الهه حصاری یکی از طرفداران هتل ترنج کیش است و هر زمان که برای  سفر به کیش می‎‌رود، رزرو هتل دریایی ترنج کیش را در برنامه خود قرار می‌دهد. این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل های کیش است که بازیگران زیادی در آن جا اقامت داشته‌اند.

 

هتل اسپیناس پالاس و ترانه پروانه

هتل

 

زیبایی ترلان پروانه باعث شده که وی به هرکجا که برود نگاه‌های زیادی متوجه حضورش باشند. وی اخیراً در فیلم سینمایی «گربه‌سیاه» به همراه بهرام رادان بازی کرده‌است. اکران فیلم گربه سیاه در مجموعه هتل اسپیناس پالاس و حضور بازیگران اصلی فیلم بر روی فرش قرمز پای جمعیت زیادی را به هتل باز کرد.

ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 و از کودکی با بازی در تیزرهای تبلیغاتی توانسته محبوبی زیادی را در بین طرفداران سینما و تلویزیون بدست بیاورد.

هتل اسپیناس پالاس از نظر بسیاری یکی از لاکچری‌ترین هتل های تهران است که با برخورداری از امکانات بی‌نظر رفاهی و ورزشی و رستوران‌های شیک با سبک‌های مختلف توانسته جای خوبی در دل مردم و چهره‌های شناخته شده باز کند.

 

شهاب حسینی در هتل آزادی

هتل

کمتر ایرانی در دنیا وجود دارد که اهل سینما باشد و شهاب حسینی را  به عنوانی یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای ایران نشناسد. حسینی که توانسته جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را در سال 2016 از جشنوراه کن بدست بیاورد دیوار افتخارات پرباری دارد.

شهاب حسینی در سال 1392 برای بازی در فیلم «5 ستاره» جلوی دوربین مهشید افشار زاده رفت. افشار زاده این فیلم پرفروش را در هتل پنج ستاره آزادی تهران فیلم‌برداری کرد. 5 ستاره فیلمی با محوریت مشکلات و دردسرهای پیش بینی نشده در یکی از هتل‌های تهران (هتل آزادی تهران) است.

 

رعنا آزادی‌ور در هتل درویشی مشهد

 

هتل

چندی پیشی عکسی در صفحه اینستاگرام هتل درویشی مشهد با حضور بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون یعنی رعنا آزادی‌ور در این هتل منتشر شد. داستان  از این قرار بوده است که رعنا آزادی‌ور بعد از جست و جو در رابطه با بهترین هتل های مشهد به نام هتل درویشی می‌رسد.

درویشی، هتلی لوکس و 5 ستاره است که فاصله بسیار کمی تا حرم امام رضا (ع) دارد. درویشی هتلی 23 طبقه است و در آن 223 باب اتاق و سوئیت قرار دارد.

 

نیکی کریمی در هتل لاله تهران

هتل

 

نیکی کریمی بازیگر توانمند و خوش چهره سینمای ایران است که در سال 1370 با بازی در فیلم عروس وارد عرصه بازیگری شد.

این بازیگردر طول 30 سال فعالیت سینمایی خود بارها توانسته جوایز فراوانی را بدست بیاورد و در جشنواره‌های ایرانی و خارجی حضور داشته باشد. چند سال پیش مراسم فرش قرمز مرتبط با اکران یکی از فیلم‌های سینمایی او در هتل لاله تهران انجام شد. نیکی کریمی با حظور در فرش قرمز این فیلم توجهات زیادی را معطوف به خود کرد.

هتل لاله تهران یکی از هتل‌های با سابقه تهران است مه در دهه 50 شمسی با نام هتل کنتیننتال طراحی و ساخته شد. هم اکنون این هتل 5 ستاره نبش خیابان حجاب قرار دارد و با داشتن 380 اتاق و سوئیت، چندین رستوران و مجموعه‌های ورزشی در تمامی ماه‌های سال آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است.

 

عمو پورنگ در هتل سنتی یزد

هتل

هتل‌ های یزد مخصوصاً اقامتگاه‌های سنتی آن نه تنها در ایران بلکه در دنیا نیز طرفداران خاص خودشان را دارند. بسیاری از سلبریتی‌های ایرانی بعد از سفر به یزد تمایل زیادی دارند در یکی از هتل‌های سنتی این شهر اقامت داشته باشند.

عمو پورنگ و یا داریوش فرضیایی چندی پیش به یزد سفر و با حضور در هتل سنتی یزد و اقامت در آن اظهار شادمانی کرد. رضایات خاطر فرضیایی از حضور در هتل سنتی یزد به جایی ختم می‌شود که او عکسی از خود در هتل سنتی یزد منتشر و خدا را بابت این اقامت شکر کرد.

 

اجرای محمدرضا گلزار در هتل لاله پارک تبریز

هتل

 هتل لاله پارک تبریز که قبلا به نام هتل کایا شناخته می‌شد، بدون شک لاکچری‌ترین هتل در میان سایر هتل های تبریز است. این هتل 5 ستاره در اتوبان پاسدران تبریز قرار دارد و با داشتن 220 بابا اتاق و سوئیت به عنوان انتخاب اول افراد مشهور ایرانی و خارجی مطرح است.

در سال 1396 و دقیقا 2 سال قبل از شروع پاندمی کرونا مشهورترین بازیگر مرد ایرانی یعنی محمدرضا گلزار که علاوه بر بازیگری کار خوانندگی هم انجام می‌دهد در هتل لاله پارک تبریز تور کنسرتی را برگزار و به مدت 3 شب در سالن همایش‌های این هتل به اجرای کنسرت مشغول شد.

شما بازیگر معروف دیگری را می‌شناسید که علاقه زیادی به هتل خاصی در ایران داشته باشد؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: