رپرتاژ اگهی

راهنمای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید

راهنمای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید
کدخبر : 555329

خرید یخچال فریزر از دغدغه های اصلی هر خانواده محسوب می شود و شاید به درستی ندانید که کدام مدل از یخچال فریزر های ساید بای ساید مناسب شما است.

خرید یخچال فریزر از دغدغه های اصلی هر خانواده محسوب می شود و شاید به درستی ندانید که کدام مدل از یخچال فریزر های ساید بای ساید مناسب شما است. بی شک شما که قصد خرید یخچال دارید پس با ما در فروشگاه صنیع خانی همراه باشید تا نکاتی را در خرید یخچال فریزر ساید بای ساید و همچنین عوامل موثر و دلایل خرید آن را با هم بررسی کنیم.

یخچال از جمله وسایل پر استفاده در هر خانواده می باشد. به گونه ای که 14 درصد از مصرف انرژی خانه را به خود اختصاص می دهد. همه افراد خانواده برای هر نوع خوراکی در یخچال را باز می کنند بنابراین شما نیاز به یخچال فریزری دارید که بتواند مواد غذایی را سالم نگه دارد. بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید یخچال فریزر ساید بای ساید می باشد.

یخچال فریزر ساید بای ساید چیست؟

شاید برایتان سوال شود که یخچال فریزر ساید بای ساید چیست؟ شامل چگونه یخچال هایی می شود؟ چه تفاوتی با سایر یخچال ها دارند؟

تولید کنندگان با طراحی و افزودن دستگاه های فوق العاده به یخچال فریزر ها باعث تحول عظیمی در صنعت یخچال سازی شده اند. دستگاه هایی که روز به روز پیشرفت داشته اند به یخچال فریزر ها اضافه شده اند و به دنبال پیشرفت و نیاز های جامعه طراحی های فوق العاده ای در این زمینه داشته اند.

یخچال فریزر ساید به یخچال فریزر هایی گفته می شود که در کنار یکدیگر هستند و به طور جداگانه دو فریزر را در خود جای داده اند. این یخچال ها از ظرفیت بالایی برای نگهداری مواد غذایی برخوردار هستند و به سرعت توانسته است جای خودش را در میان هر خانه ایرانی پیدا کند. تفاوت قابل ملاحظه یخچال فریزر ساید با دیگر یخچال ها مانند دو قلو در ظرفیت بالا و حجم کم می باشد. دیگر تفاوت های آن علاوه بر ظاهری شیک و زیبا می توان به سیستم های خنک کننده یخچال فریزر ساید بای ساید اشاره کرد که به شدت میزان مصرف انرژی را کاهش داده است.

سایز و ظرفیت یخچال متناسب با آشپز خانه شما

مطمئنا کسی به دنبال خرید یخچال فریزر ساید می رود که نیازمند فضای بیشتر برای نگهداری مواد غذایی زیاد است. پس هنگام خرید یخچال فریزر ساید بای ساید باید به ظرفیت آشپز خانه خود و همچنین سایز یخچال توجه داشته باشید تا هم فضای زیادی از آشپز خانه خود را اشغال نکنید و هم بتوانید یخچالی متناسب با ظرفیت خانه و استفاده خود خریداری کنید.

jknkm

اجزای یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید با ایجاد فرآیند سرما سازی استاندارد این امکان را در خود بوجود آورده است تا انواع مواد غذایی را با حفظ کیفیت، تازگی و خواص آن در خود نگهداری کند. این فرآیند با همکاری قطعات داخلی الکتریکی و مکانیکی انجام می شود. در زیر برخی از قسمت های داخلی یخچال فریر ساید بای ساید ار باهم دیگر مرور خواهیم کرد.

  • کمپرسور
  • کندانسور (رادیاتور خنک کننده)
  • لوله مویین
  • اواپراتور (مخزن یخ ساز )
  • ترموستات

انواع یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر های ساید بای ساید با توجه به سلیقه مخاطب دارای تنوع بسیار زیادی می باشد تا مشتری با هر سلیقه ای برای خرید یخچال سراغ یخچال ساید بای ساید بیاید. یخچال فریزر های ساید بای ساید را می توان بر اساس تعداد درب از یکدیگر جدا کرد مانند: دو درب، سه درب، چهار درب و حتی ۵ درب.

نکات مهم در راهنمای خرید ساید بای ساید

در پایین نکات مهم ی در رابطه با خرید ساید بای ساید آورده شده تا شما با توجه به تنوع بسیار زیاده یخچال فریزر ساید بای ساید از لحاظ قیمت و طرح با سنجیدن این نکات نیاز خود را از یک یخچال فریزر پیدا کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید یخچال فریزر ساید بای ساید کنید.

  • تعیین بودجه
  • ظرفیت
  • فضای آشپزخانه
  • طراحی داخلی
  • جنس بدنه
  • رنگ و طرح بدنه
  • طراحی درب
  • مصرف انرژی
  • کیفیت موتور
  • گارانتی

شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در ایران به دلیل رقابت فشرده که با هم بر سر تصاحب بازار مصرف دارند همواره در تلاش هستند تا تولیدات‌شان را با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ها و مدرن‌ترین طراحی‌ها را روانه بازار کنند. این رقابت در زمینه تولید یخچال‌ فریزر های ساید بای ساید که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته نیز بسیار تنگاتنگ پیش می‌رود.

از تولیدکنندگان مطرح و شناخته شده در زمینه تولید یخچال‌های ساید در ایران می‌توان به شرکت‌های تولید کننده‌ای همچون:

  • اسنوا
  • امرسان
  • تی سی ال
  • ایکس ویژن
  • الکترواستیل

عوامل موثر در خرید یخچال فریزر ساید بای ساید

بی شک هر خانواده ای برای خرید یخچال باید چند عامل را بررسی کند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که چند عامل مهم و تاثیر گذار که باعث می شود تا شما بتوانید یخچال فریزر ساید بای ساید متناسب با خانه خود را انتخاب کنید.

 اولین نکته قابل تامل عادت های غذایی خانواده شما می باشد. بنابراین اگر از آن دسته خانواده هایی هستید که علاقه شما به مصرف مواد غذایی تازه است و کمتر به سمت مواد غذایی فریز شده می روید بی شک ما خرید یخچال فریزر ساید بای ساید را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا با توجه به حفظ سرما و رطوبت و کنترل دمای هوشمند باعث دوام و تازگی مواد غذایی می شود.

دومین نکته مهم مقدار سرمایه و تعداد اعضای خانواده می باشد. اولین گزینه، میزان بودجه و سرمایه می باشد باید بدانید که یخچال فریزر های ساید به دلیل بزرگ تر بودن و کیفیت بالاتر، قیمتشان نسبت به دیگر یخچال فریزر های قدی بیشتر است ولی یخچال فریزر های ساید بای ساید قیمتش نسبت به یخچال های درب فرانسوی ارزان تر است. همچنین اگر میزان استفاده شما از یخچال زیاد باشد و همچنین تعداد اعضای خانواده شما نیز زیاد می باشد باید این دو نکته را نیز مد نظر داشته باشید تا بتوانید باتوجه به بودجه خود خریدی معقول داشته باشید.

سومین نکته بسیار مهم در زمینه خرید یخچال فریزر ساید بای ساید، میزان مصرف برق یخچال می باشد. یخچال فریزر های ساید بای ساید با توجه به تجربه ای که به جای گذاشته اند نشان داده است کمترین میزان مصرف انرژی را با خود داشته اند. نمونه A تا A+++ به میزان 20 درصد صرفه جویی را با خود به همراه دارند.

چهارمین نکته خنک کنندگی یخچال فریزر می باشد. در ابتدا باید بدانید که درست است که همه یخچال ها دارای سیستم خنک کننده هستند اما نوع خنک کنندگی آنان با یکدیگر متفاوت است. بنابراین ما سه نوع سیستم خنک کننده در یخچال ها داریم که شامل: خنک کننده استاتیک، خنک کننده به همراه تهویه، خنک کنندگی بدون برفک معمولی می باشد.

در نمونه های استاتیک سردی داخل یخچال فریزر به همراه رطوبت می باشد که باعث عمر و دوام مواد غذایی می شود. در نمونه های دارای تهویه سردی هوا به همراه رطوبت داخل یخچال حفظ می شود و در سراسر یخچال در گردش است و هنگام باز کردن درب یخچال هوای داخل یخچال تعویض می گردد. در نمونه های بدون برفک هر دو سیستم تهویه و رطوبت نیز حفظ می شوند که سر انجام باعث می شود که شما یخچالی بدون برفک دارای تهویه مناسب و از همه مهم تر بدون برفک دارید که بشدت مواد غذایی را نگه می دارد.

و اما پنجمین عامل مهم در خرید یخچال ساید بای ساید رنگ آن می باشد. یخچال های موجود در بازار معمولا در سه رنگ سفید، تیتانیوم و استیل می باشد. نمونه استیل این یخچال ها توانسته است میزان رضایت مشتری بالایی را کسب کند و آن هم بخاطر براق بودن آن می باشد هرچند که اثر دست بر روی آنان می ماند اما برخی شرکت های تولید کننده با استیل ضد زنگ یا استیل ضد زنگ برس خورده این مشکل را برطرف کرده اند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که یخچال هایی که درب آنان از فولاد ضد زنگ اعلا ساخته می شوند دیگر  قابلیت مغناطیسی ندارند و شما نمی توانید آهن ربا را به آن بچسبانید.  

ششمین نکته قابل توجه امکانات یخچال فریزر های ساید بای ساید می باشد. از جمله امکانات پیشرفته ای که یخچال فریزر های ساید بای ساید دارند می توان به کنترل دما، میزان نور پردازی و کنترل رطوبت اشاره کرد. در یخچال های ساید بای ساید شما دمای یخچال را می توانید توسط صفحه نمایشکر LED مشاهده کنید و برخی از نمونه های پیشرفته این امکان را برای شما فراهم می کنند تا دمای بخشی از یخچال را کم و زیاد کنید و دما را با توجه به نگه داری مواد غذایی مانند گوشت پخته یا نوشیدنی ها تنظیم کنید. نور پردازی داخل یخچال که همه ما با آن خاطره نیز داریم از نکات قابل توجه در خرید یخچال فریزر ساید بای ساید می باشد که باید بدانید نور پردازی در یخچال های ساید بای ساید  با LED می باشد که نور آن سفید و گرمای کمتری نسبت به یخچال های قدیمی تولید می کند که سر انجام در عمر مواد غذایی موثر است و اما گزینه بعدی کنترل میزان رطوبت است. برخی از یخچال های ساید بای ساید این امکان را  برای شما فراهم می کنند تا بتوانید رطوبت یخچال را برای میوه و سبزیجات تنظیم کنید تا عمر و دوام بالاتری از این مواد را برای خود داشته باشید.      

 

و اما اخرین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید موتور یخچال می باشد. مهم ترین بخش یخچالی های ساید با ساید کندانسور یا موتور آن است. از مهم ترین ویژگی های موتور های یخچالی های ساید بای ساید کارایی بالا و صدای کم می باشد. و هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که حتم از برند های قوی و نمایندگی های مجاز یخچال ساید خود را تهیه کنید در غیر این صورت اگر موتور یخچال بی کیفیت باشد تمام بودجه شما برای این یخچال از جیبتان رفته است. علاوه بر نکات فوق حتما هنگام خرید یخچال ساید بای ساید علاوه بر گارانتی و ضمانت موتور ضمانت نامه دیگر قطعات الکترونیکی یخچال را نیز از فروشنده تقاضا کنید تا نسبت به کیفیت یخچال مطمئن شوید. زیرا برخی از تولید کنندگان از قطعات و موتور های چینی بی کیفیت در تولید یخچال ساید استفاد می کنند.

jkbnb

سخن پایانی

به طور کلی با توجه به موارد مطرح شده باید نکاتی که شامل: عادت های غذایی، میزان بودجه، میزان مصرف انرژی، میزان و نوع خنک کنندگی، رنگ، امکانات و از همه مهم تر به تولیدات داخلی و کیفیت موتور توجه کامل داشته باشید. بنابراین شما از این پس باید در هنگام خرید یخچال فریزر ساید بای ساید نکات را مد نظر داشته  باشید کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین یخچال ساید بای ساید را انتخاب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: