رپرتاژ اگهی /

شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب شرکت نفت

شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب شرکت نفت
کدخبر : 555851

از خوش مکان ترین پروژه های در حال ساخت در منطقه 22 تهران، پروژه آفتاب مهتاب است. این پروژه دارای جذابیت ها و برتری های زیادی است و به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی به خرید امتیاز این پروژه اقدام کرده اند.

از خوش مکان ترین پروژه های در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران، پروژه آفتاب مهتاب است. این پروژه دارای جذابیت ها و برتری های زیادی است و به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی به خرید امتیاز این پروژه اقدام کرده اند. این پروژه از نظر رشد قیمت پتانسیل بسیار بالایی دارد و پیش خرید آن یک فرصت استثنایی است. در شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب، وام بدون بهره نیز وجود دارد که می توان یک مزیت منحصر به فرد دانست.

 

آشنایی با شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب

قبل از اطلاع از شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب بهتر است بدانید که این پروژه متعلق به شرکت نفت است. به همین دلیل این پروژه اعتبار بسیار زیادی دارد و ارزشمند است.در حال حاضر این پروژه مرحله ساخت اسکت فلزی خود را به اتمام رسانده و اعضای اولیه اقساط خود را تا اوایل فروردین 1401 پرداخت کرده اند. شما می توانید برای آشنایی با شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب به این لینک مراجعه کنید.

 

واریزی اولیه

در پیش فروش هر پروژه، یک مبلغ باید به عنوان واریزی اولیه از سوی خریدار پرداخت شود. در پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب هر یک از اعضا حداقل باید مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان پرداخت نماید. مبالغ اولیه دیگر منعطف است و می توان مبالغ مختلف را در تعاونی این پروژه مطرح و بررسی کرد.

شهرک

اقساط

به منظور اعتماد و همچنین راحتی حال خریداران شرایط اقساطی نیز در پیش فروش مهیا شده است. این اقساط برای اعضای اولیه به ازای متری دو میلیون تعیین شده بود که تا اوایل فروردین 1401 تعداد 26 قسط پرداخت شده است.

در شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب در سال 1401 نیز مقرر شده است تا اعضای این پروژه مبلغ 3 میلیون به ازای هر متر را به تعاونی پرداخت نمایند که این سه میلیون به ازای هر متر در سه قسط به تاریخ های اول خرداد 1401، اول شهریور و اول آذر تعیین شده است. در هر یک از تاریخ های مشخص شده باید یک میلیون به ازای هر متر پرداخت شود تا در مجموع سه میلیون پرداخت شود.

مابقی مبلغ در سال های آینده به صورت قسطی از اعضا گرفته می شود و این شرایط اقساطی می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد.

امتیاز

امتیاز پروژه آفتاب مهتاب نیز مانند هزینه زمین، قدر السهم تجاری، تراکم و جواز به صورت متری محاسبه می شود. شک نکنید که کسب امتیاز این پروژه برای شما یک اتفاق خوشایند در خرید و فروش املاک خواهد بود.

نکات دیگر پیش فروش

برای اعضای اولیه این پروژه قرار داد ساخت به ازای هر متر 2 میلیون برآورد شده بود. در سال جاری با برآورد جدید تعاونی، هزینه های زمین، واریزی اعضا، جواز، تراکم و ساخت قیمت هر متر 6.5 میلیون برای پرداخت های نقدی و برای پرداخت های غیر نقدی قیمت هر متر 7.5 میلیون تومان اعلام شده است.

امکان نقل و انتقال

پس از آشنایی با شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب دانستن این مسئله خالی از لطف نیست که به هر عضوی از پروژه، دفترچه مالکیت داده می شود. با این دفترچه نقل و انتقال در دفتر تعاونی بلا مانع است. هر شخصی می تواند به صورت امتیازی و واریزی خرید و فروش امتیاز پروژه را انجام دهد.

نکات مهم در نقل و انتقال

با توجه به این که در نقل و انتقال امتیاز مسئولین تعاونی نظارت کامل دارند، جای هیچ واهمه ای نیست، اما دانستن چند نکته خالی از لطف نیست.

  • هنگام خرید، رویت تمام مدارک فروشنده اعم از دفترچه عضویت، برگه استعلام واریزی ها و ... از ضروریات است و باید انطباق مشخصات فروشنده با مدارک بررسی شود.
  • قبل از خرید باید استعلام واریزی ها گرفته شود تا در صورت وجود جریمه، فروشنده آن را بپردازد.
  • خرید و فروش تنها در صورتی دارای اعتبار است که در دفتر تعاونی انجام شود و هر گونه سند یا وکالت نامه ای که در دفتر خانه نوشته شود، فاقد اعتبار است.
  • پرداخت به موقع اقساط در رتبه بندی انتخاب طبقه و واحد تاثیر به سزایی دارد.

دلایل محبوبیت پروژه آفتاب مهتاب

با اطلاع از شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب قطعا متوجه شده اید که این پروژه از محبوب ترین پروژه ها در منطقه 22 تهران است. در این مجال به چند دلیل مهم محبوبیت این پروژه اشاره می کنیم.

موقعیت مکانی مناسب

در بررسی یک پروژه عمرانی، موقعیت مکانی از اهمیت بالایی برخوردار است. این پروژه در کوچه تسنیم بلوار علوم فنون در منطقه 22 واقع است. دسترسی آسان به مترو، دسترسی به راه های ارتباطی، نزدیکی به دریاچه چیتگر، هم جوار بودن با پارک جنگلی چیتگر نشان از مناسب بودن موقعیت مکانی این پروژه است.

امکان خرید امتیاز با بودجه های متفاوت

با توجه به اینکه متراژهای مختلفی در هر طبقه در نقشه این پروژه در نظر گرفته شده و تمام امتیازها، هزینه ها و ... بر حسب متر محاسبه می شود که در شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب به آن اشاره شد، قیمت تمام شده برای متراژ های مختلف، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال قیمت واحد 91 متری با قیمت واحد 145 متری تفاوت زیادی خواهد داشت.

پیش بینی سود دهی بالا

کسانی که مشکلی با شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب ندارند، نباید این فرصت فوق العاده را از دست بدهند. پیش بینی می شود در سال های آتی با تکمیل پروژه های مختلف در منطقه 22، قیمت ملک در این ناحیه رشد خوبی داشته باشد. سرمایه گذاران می توانند برای خرید امتیاز این پروژه به دفتر تعاونی مراجعه کنند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: