حدیثه تهرانی

بیوگرافی حدیثه تهرانی و همسرش خبرساز شد

بیوگرافی حدیثه تهرانی و همسرش خبرساز شد
کدخبر : 556277

بیوگرافی حدیثه تهرانی: حدیثه تهرانی، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۵ آذر ۱۳۶۳ در تهران است. او دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری گذرانده و توانسته تاکنون در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کند.

به گزارش رصداقتصادی : حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون است. حدیثه تهرانی متاهل بوده و هیچ نسبتی با بازیگر محبوب، هدیه تهرانی ندارد. این هنرمند جوان و توانا در مجموعه‌هایی مانند به کجا چنین شتابان و خوش نشین‌ها حضور داشته و اخیرا در سریال بهترین سال‌های زندگی ما ایفای نقش کرده است. در این مقاله بیوگرافی این هنرمند آورده شده است؛ با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی حدیثه تهرانی

وی بازیگر سینما و تلویزیون بوده و متولد ۵ آذر ۱۳۶۳ در محله نارمک تهران است. او دارای مدرک لیسانس مامایی است، اما دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های آزاد بازیگری گذرانده و توانسته تاکنون در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کند.

 

ازدواج و خانواده

این هنرمند جوان در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و یک خواهر دارد که ساکن خارج از کشور است. حدیثه متاهل است و همسرش کیان مقدم (خواننده و موسیقی دان) نام دارد. کیان مقدم متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۶ در تهران بوده و از سن ۱۲ سالگی با ساز سه تار وارد دنیای موسیقی شده است؛ او پس از چند سال به ساز گیتار روی می‌آورد و همزمان با تحصیل در مقطع کارشناسی، تحصیلات خود را در زمینه گیتار نزد اساتید بزرگی همچون ”سیمون آیوازیان” و ”شاهین علوی” پشت سر می‌گذارد. علاوه بر این‌ها، در زمینه آواز و خوانندگی نزد اساتیدی مانند ”محمد نوری” و ” ناریه چولاکیان” بوده و آهنگسازی را در حضور استاد فخرالدینی آموزش دیده است. کیان مقدم از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در صنعت صدابرداری شروع کرده است و تاکنون فعالیت‌های قابل توجهی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. او تا به حال یک آلبوم نیز از خود منتشر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: