رپرتاژ اگهی

پرفروش ترین بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM و خرید با قیمت ارزان

پرفروش ترین بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM و خرید با قیمت ارزان
کدخبر : 557624

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM پرفروش ترین و محبوب ترین برند واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با قیمت خرید ارزان میباشد. باتوجه به اینکه بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM در سه مدل متنوع MC444 , MC555 , MC666 با کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان در بازار ایران عرضه میگردد، از پرطرفدارترین و پرفروش ترین واکی تاکی های مجاز میباشد.

 بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM پرفروش ترین و محبوب ترین برند واکی تاکی مجاز دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با قیمت خرید ارزان میباشد. باتوجه به اینکه بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM در سه مدل متنوع MC۴۴۴ , MC۵۵۵ , MC۶۶۶ با کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان در بازار ایران عرضه میگردد، از پرطرفدارترین و پرفروش ترین واکی تاکی های مجاز میباشد.

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM بدلیل تنوع مدل و کیفیت ساخت مناسب، بالاترین رضایتمندی کاربران را به خود اختصاص داده و ارائه دهنده انواع خدمات پس از فروش ، تعمیرات و کلیه لوازم جانبی و انواع هندزفری بیسیم واکی تاکی مجاز MOTOCOM به کلیه مصرف کنندگان و همکاران محترم در سراسر کشور میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، اخذ نمایندگی ، قیمت ، سفارش و خرید انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM و کلیه لوازم جانبی با ما تماس بگیرید...

www.motocom-co.ir

امروزه با توجه به توسعه عصر ارتباطات، تمامی امور اداری و اجرایی در کلیه اماکن تولیدی، صنعتی ، عمرانی و ... برای پیشبرد اهداف خود نیازمند برقراری ارتباط بین پرسنل مدیریتی، اداری و اجرایی هستند که این ارتباط با استفاده از بیسیم های واکی تاکی مجاز برند موتوکامMOTOCOM  در مدل های MC۴۴۴ , MC۵۵۵ , MC۶۶۶ محقق گردیده است.

 

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM

برای آشنایی بیشتر با امکانات، آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی مختلف بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC۴۴۴ , MC۵۵۵ , MC۶۶۶ ادامه مقاله را مطالعه نمایید. استفاده از بیسیم واکی تاکی برند موتوکام MOTOCOM برای تمامی افراد مجاز و بلامانع است.

bvcc

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM مدل MC۴۴۴

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۴۴۴ یکی از مدل های پرفروش و در لیست بهترین و با کیفیت ترین بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام با مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همراه با گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. مدل MC 444 دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفردی همانند: دارای 16 کانال در باند فرکانس UHF ، آنتن بلند انعطاف پذیر به ارتفاع 150میلیمتر که امکان ارسال و دریافت فرکانس بهتری را ممکن میسازد، دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1200 میلی آمپر با قابلیت شارژ ثانویه توسط کابل Port USB Android که امکان شارژ با پاوربانک، شارژر فندکی خودرو و ... را میسر میسازد و در ابعاد 115*60 میلیمتر به ضخامت 30 میلیمتر با وزن دستگاه بهمراه باتری175  گرم عرضه میگردد.

;pi

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکامMOTOCOM  مدل MC۵۵۵

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۵۵۵ از محبوب ترین و خوش دست ترین بیسیم واکی تاکی مجاز دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همراه با گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفردی همانند: دارای 16 کانال در باند فرکانس UHF ، آنتن کوتاه سخت به ارتفاع 85 میلیمتر، باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1200 میلی آمپر ، امکان شارژ دستگاه بیسیم واکی تاکی توسط پایه شارژ یا استند رومیزی، قابلیت شارژر ثانویه توسط Port USB Android بدون نیاز به دستگاه واکی تاکی را دارد بنحوی که با اتصال کابل USB Android به باتری بصورت مجزا میتوان باتری بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM مدل MC 555 را شارژ نمود و امکان شارژ توسط پاوربانک ، فندکی خودرو و ... را مقدور میسازد و در ابعاد 59*114 میلیمتر به ضخامت 33 میلیمتر با وزن دستگاه بهمراه باتری 180 گرم عرضه میگردد.

kkk

بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام  MOTOCOMمدل MC۶۶۶

بیسیم واکی تاکی موتوکام MOTOCOM MC۶۶۶ دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همراه با گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفردی همانند: دارای 16 کانال در باند فرکانس UHF ، آنتن سخت به ارتفاع 115 میلیمتر و باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1200 میلی آمپر با قابلیت شارژ ثانویه توسط کابل Port USB Android می باشد و در ابعاد 55*110 میلیمتر به ضخامت 35 میلیمتر با وزن دستگاه بهمراه باتری 180 گرم میباشد.

 

خرید بیسیم واکی تاکی موتوکامMOTOCOM

از همکاران محترم در زمینه توزیع بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM جهت اخذ نمایندگی رسمی، دعوت به همکاری میگردد.خواهشمند است برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی ، قیمت ، سفارش و خرید با قیمت ارزان بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM با ما در تماس باشید.

 www.motocom-co.ir

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: