رپرتاژ اگهی /

بررسی مهمترین مشکلات روکش ایمپلنت

بررسی مهمترین مشکلات روکش ایمپلنت
کدخبر : 557764

می دانید که بارزترین و مهمترین مشکلات روکش ایمپلنت دندانی کدامند؟ شما نیز به دنبال رفع مشکلات به وجود آمده در روکش ایمپلنت خود هستید؟

ایمپلنت یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی دندان در سال های اخیر می باشد. شما می توانید جهت داشتن دندان های هم ردیف و سالم هم اکنون از روش ایمپلنت دندانی بهره مند شوید. البته توصیه می شود که قبل از هر اقدامی در خصوص مزایا و معایب مربوط به این روش درمانی اطلاعاتی را جویا شوید. چرا که از این طریق می توانید با خیال آسوده در کلینیک دندانپزشکی روشا مدنظرتان حاضر شده و ایمپلنت دندانی را انجام دهید. توجه نمایید که در فرایند ایمپلنت دندانی از روکش های مختلفی استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به قدرت مالی خود، بهترین انواع روکش ایمپلنت را تهیه و خریداری نمایید. همچنین از سوی دیگر جهت تسریع پروسه ی درمانی خود حتما به توصیه های دندانپزشک تان توجه لازم را داشته باشید.

امروزه بسیاری از مردم به دنبال کنکاش و بررسی مشکلات روکش ایمپلنت هستند. لازم به ذکر خواهد بود که روکش های ایمپلنتی در بسیاری از مواقع با یک سری از مشکلات رایج مواجه می شوند که این امر می تواند دردسرهای زیادی را برای بیماران به وجود آورد. شما نیز بلافاصله بعد از مشاهده هرگونه ایراد یا مشکلی در روکش های ایمپلنتی خود، سریعا با دندانپزشک تان در ارتباط باشید. فراموش نکنید که قیمت مربوط به روکش های ایمپلنت بخشی از قیمت ایمپلنت دندان است. به همین دلیل از روکش های ایمپلنت خود به بهترین شکل ممکن مراقبت نمایید.

مهمترین و اصلی ترین مشکلات روکش ایمپلنت دندانی عبارتند از:

  • روکش به شکل کامل بر روی ایمپلنت قرار نگرفته باشد
  • باقی ماندن چسب یا سمان اضافه بر روی روکش

همکاران ما در کلینیک روشا دنت می توانند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. همچنین شما می توانید در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در ایمپلنت دندانی خود به کلینیک ما مراجعه نمایید. در ادامه مقاله هم سعی داریم تا راجع به مشکلات رایج روکش ایمپلنت دندانی بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

روکش به شکل کامل بر روی ایمپلنت قرار نگرفته باشد

بررسی مشکلات روکش ایمپلنت دندان همیشه یکی از مهمترین نگرانی ها و دغدغه های بسیاری از افراد بوده است.  یکی از رایج ترین مشکلات مشاهده شده در روکش های ایمپلنتی را لق بودن روکش ها شکل داده اند. در صورتی که روکش ها به شکل کامل بر روی ایمپلنت ها واقع نشوند، می توانند مشکلات بسیار زیادی را برای بیماران به وجود آورند. البته مشکل یاد شده با چشم قابل وضوح نیست و این مشکل سبب می گردد تا پلاک ها در زیر روکش های ایمپلنتی جمع آوری شوند. این امر هم به نوبه ی خود سبب ایجاد التهاب مزمن در ناحیه لثه ها می شود. آیتم های بسیار متعددی در پیدایش مشکل یاد شده دخیل هستند. مهمترین مولفه های موثر در خصوص لق شدن روکش ها عبارتند از: سایز روکش بزرگتر باشد – روکش با دندان های مجاور تماس شدیدی را داشته باشد – روکش ها به شکل صحیح برر روی ایمپلنت قرار نگیرند.

شما نیز برای کاهش مشکلات روکش ایمپلنت دندانی خود می توانید نزد معتبرترین و بهترین کلینیک های دندانپزشکی مراجعه نمایید و مشکلات احتمالی روکش های ایمپلنتی را به حداقل برسانید.

 

ایمپلنت

باقی ماندن چسب یا سمان اضافه بر روی روکش

در برخی از مواقع سمان یا چسب اضافه بر روی روکش های ایمپلنت باقی می ماند که این امر یکی از اصلی ترین مشکلات روکش ایمپلنت دندانی می باشد. دندانپزشکان حرفه ای به خوبی می دانند که برای چسباندن روکش ها نبایستی از سمان زیادی استفاده کرد. چرا که در این صورت مشکلات بسیار زیادی در روکش های ایمپلنت به وجود می آید. معمولا برخی از دندانپزشکان برای جلوگیری از مشکل به وجود آمده از روکش های موقتی استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به تخصص دندانپزشک مدنظر خود، با کمترین مشکلات مربوط به روکش ایمپلنت دندانی مواجه شوید. از سوی دیگر روکش های یاد شده بایستی به زیر لثه بروند تا به شکل محکم بر روی ایمپلنت ها قرار بگیرند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از دندانپزشکان به دنبال کاهش مشکلات روکش ایمپلنت هستند. چرا که از این طریق می توانند رضایتمندی بیماران خود را به دست آورند. دندانپزشکان حرفه ای ما نیز در کلینیک روشا دنت سعی دارند تا بی نقص ترین و بهترین خدمات ممکن را برای بیماران و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

برداشتن چسب یا سمان اضافه از روی روکش و بررسی مشکلات روکش ایمپلنت

دندانپزشکان متخصص برای رفع مشکلات روکش ایمپلنت از روش ها و راه های بسیار متعددی استفاده می کنند. توجه نمایید که جهت برداشتن چسب اضافه از روی روکش های ایمپلنت می توان از اسکیلر، پروب لثه و نخ دندان استفاده کرد. پیشنهاد می شود که قبل از سفت شدن سمان باقی مانده بر روی روکش ها، حتما اقدام به برداشتن چسب های اضافه نمایید. البته در برخی از موارد تکه چسب های موجود بر روی روکش ها به قدری کوچک هستند که دندانپزشکان به کمک رادیوگرافی می توانند تکه های یاد شده را مورد مشاهده قرار دهند. 

روکش

توصیه های مهم در خصوص مشکلات روکش ایمپلنت 

در قسمت های قبلی مقاله توانستیم در خصوص دو مورد از مهمترین مشکلات روکش ایمپلنت صحبت کنیم. بیماران می توانند کوچکترین علائم غیر طبیعی در ایمپلنت های دندانی خود را به دندانپزشک شان اطلاع دهند. همچنین پیشنهاد می شود که بعد از جراحی حتما هر سه ماه یک بار ویزیت شود تا مشکلات مربوط به روکش های ایمپلنت دندانی خود را رفع کنید. از سوی دیگر بعد از جراحی حتما رادیوگرافی لازم را انجام دهید و مشکلات روکش ایمپلنت دندانی خود را مورد بررسی قرار دهید. کلینیک روشا دنت یکی از موفق ترین کلینیک های تخصصی دندانپزشکی در کشورمان می باشد. بیماران می توانند با خیال آسوده جهت ایمپلنت دندانی با متخصصان ما در ارتباط باشند. همچنین شما می توانید از تجربیات سایر بیماران نیز بهره مند شوید و با آگاهی بیشتری به کلینیک ما مراجعه کنید. ما نیز در این مجموعه به دنبال ارائه بهترین خدمات درمانی هستیم و از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته استفاده می کنیم. 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: