شرکت علی‌بابا نمایندگی فروش تور جام جهانی قطر در ایران شد

شرکت علی‌بابا نمایندگی فروش تور جام جهانی قطر در ایران شد
کدخبر : 560886

طی مراسمی با امضای قرارداد انحصاری، شرکت سفرهای علی‌بابا نماینده رسمی فروش محصولات مرتبط با جام جهانی قطر در کشورمان شد.

به گزارش شما و اقتصاد: پس از کش‌وقوس‌های فراوان پیرامون چگونگی خرید بلیط برای حضور در جام جهانی قطر برای ایرانیان، روابط عمومی شرکت سفرهای علی‌بابا اعلام کرد هفته گذشته، طی مراسمی با حضور نمایندگان این شرکت و فیفا، نمایندگی رسمی فروش تورها و خدمات جام جهانی قطر به این شرکت اعطا شده است.

با امضای این قرارداد، فدراسیون جهانی فوتبال برای نخستین بار، مسئولیت ارائه خدمات خود نظیر بلیط بازی‌ها، حمل‌ونقل، اقامت و پذیرایی را به یک شرکت ایرانی واگذار می‌کند. فیفا پیش از این در ادوار گذشته جام جهانی نیز اقدام به این قبیل همکاری‌های مشترکی در سراسر دنیا کرده بود. به‌این‌ترتیب افراد با تابعیت کشورمان برای حضور در جام جهانی قطر، ازاین‌پس می‌توانند درخواست پکیج‌های مسافرتی خود را از طریق علی‌بابا به ثبت برسانند.

مجید حسینی نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت سفرهای علی‌بابا دراین‌باره گفت: «خوشحالیم که به اولین مجموعه در کشور تبدیل شدیم که به‌طور رسمی در راستای جام جهانی وارد تعامل با فدراسیون جهانی فوتبال شده و از فیلترهای سخت‌گیرانه آن عبور کرده است. بلاتکلیفی جامعه، به‌خصوص علاقه‌مندان به فوتبال از روش‌های تهیه بلیط و حضور در قطر، ما را مجاب کرد تا به‌عنوان رهبر بازار گردشگری کشور به موضوع ورود کنیم تا شرایط نظم درستی پیدا کند. این قرارداد تنها محدود به بازی‌های تیم ملی کشورمان نخواهد شد، بلکه مربوط به همه ۶۴ بازی جام جهانی است.»

وی پیرامون نحوه تهیه بلیط‌های باقی‌مانده افزود: «مراحل برنامه‌نویسی و طراحی وب‌سایت مختص به فروش بلیط‌ها و تورهای جام جهانی در حال انجام است. به‌زودی با برگزاری مراسمی، از پکیج‌های جام جهانی و نحوه ثبت درخواست‌ها رونمایی خواهیم کرد؛ اما آنچه مسلم است شهروندان دیگر نیازی به داشتن Credit Card ندارند و خواهند توانست با پرداخت ریالی به جام جهانی بروند. ما در تلاش هستیم تا بهترین امکانات ممکن را از درگاه‌های رسمی برای هم‌وطنانمان تهیه کنیم. هدف اصلی ما، فراهم کردن «تجربه شایسته سفر» برای مردم کشورمان است، به طوری که در شان یک ایرانی باشد.»

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، از جام جهانی ۲۰۱۰ (آفریقای جنوبی) به مدت ۳ دوره است که علاوه بر قرعه‌کشی در سایت خود و سهمیه مرتبط با فدراسیون‌های عضو، سایر خدمات و پکیج‌های مربوط به جام‌های جهانی را به نمایندگان انحصاری‌اش در سراسر دنیا واگذار می‌کند. این امید می‌رود که تفاهم اخیر، نوید فصل جدیدی از ارائه خدمات در حوزه ورزش به علاقه‌مندان باشد و با اجرای درست، زمینه تداوم در ادوار آتی مسابقات جهانی فراهم شود.

توسعه پویا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: