جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان برگزار شد

جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان اصفهان برگزار شد
کدخبر : 560975

یکشنبه ۲۶ تیرماه، همانند سال‌های گذشته، استان اصفهان میزبان برگزاری جشن ملی ارتباطات و روابط عمومی که به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ پدر روابط عمومی ایران برگزار می‌شود، در دانشگاه علوم پزشکی این استان بود.

به گزارش شما و اقتصاد:  خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در سخنانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی روابط عمومی گفت: در این روز بزرگ، افرادی که از جنس روابط عمومی هستند باید همه تلاش خود را برای شناساندن روابط عمومی به مردم کشور و دنیا داشته باشند.

وی افزود: مفاهیم روابط عمومی باید از سنین پایین به جامعه منتقل شود و در این زمینه از سنین دبستان سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
جایزه جشن روابط عمومی رفاه

عملکرد رفاه بی‌نظیر بود

اما خانواده بزرگ رفاه بار دیگر توانست در دو زمینه افتخارآفرینی کند.

کمپین برای مادران در بخش برترین‌های حوزه ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی قرار گرفت و تندیس این بخش را به دست آورد.

پویش برای مادران، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپینی موفق برای مادران با هدف توزیع بسته‌های غذایی به مادران شیرده و کم‌بضاعت در مناطق محروم بود که با استقبال بی‌سابقه مشتریان روبرو شد و به همت شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه و همکاری یونیسف و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.

اما این انتهای ماجرا نبود، تندیس و تقدیرنامه‌ای دیگر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دوران کرونا به شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اهدا گردید.
رفاه

رفاه در دوران کرونا همواره کنار مردم ایستاد و در خط مقدم این نبرد با حضوری پررنگ برای تامین مایحتاج مردم شریف ایران تلاش کرد.

همچنین رفاه با آغاز به‌کار شعب جدید، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، همزمان در فروشگاه‌های رفاه و فروشگاه اینترنتی «رفاه‌مارکت» در روزهای کرونایی عملکردی تحسین برانگیز داشت.

گفتنی است، این تندیس‌ها به سرکار خانم جودکی نماینده روابط عمومی رفاه در استان اصفهان اهدا شد.

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: