ارتقا سطح امنیت نمایشگرهای تجاری ال‌جی با قابلیت پیشرفته Eavesdropping

ارتقا سطح امنیت نمایشگرهای تجاری ال‌جی با قابلیت پیشرفته Eavesdropping
کدخبر : 563150

ال جی به منظور فراهم کردن آسودگی خاطر کاربران، در جدیدترین ساینیج های دیجیتال خود از سیستم ضد استراق سمع استفاده می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد: ال‌جی الکترونیکس (LG) راه‌کاری نوآورانه برای تشخیص استراق سمع را برای نمایشگرهای تجاری خود معرفی می‌کند. در آینده، سیستم امنیتی پیشرفته برای نمایشگرهای پرچم‌دار این شرکت، از جمله LG LED All-in-One ، LG LED Bloc وLG MAGNIT و همچنین ویدیووال‌ها (Video Wall) و نمایشگرهای تجاری UHD  که از ۴.۱webOS  پشتیبانی می‌کنند، اعمال خواهد شد.

LG-digital-signage-with-eavesdropping-detection_03 - Copy

به همان اندازه که تقاضا برای ساینیج ها در صنایع مختلف گسترش می‌یابد، نیاز به فناوری‌های مرتبط که نیازهای شرکت‌های فعال در بخش‌های مختلف را برآورده کند نیز بیشتر می‌شود. اگرچه نظارت متقابل در هر بخشی مهم است، اما برای برخی از نهادها مانند شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی، نهادهای ملی و ارتش، محرمانگی و حفاظت از اطلاعات شخصی در صدر اولویت‌ها قرار دارد. ال‌جی با همکاری مشترک شرکت ارائه‌دهنده‌ی فناوری  امنیتی پیشرفته‌ی  GITSN، این نیاز رو به رشد را با نصب برنامه‌ی اختصاصی تشخیص استراق سمع GITSN در نمایشگرهای تجاری هوشمند ال‌جی که از سیستم¬عامل webOS پشتیبانی می¬کنند، برطرف کرده است.

این قابلیت جدید تشخیص استراق سمع به محض اینکه هر سیگنال غیرعادی را تشخیص دهد، یک نماد هشدار را بر روی صفحه نمایش می‌دهد. این سیستم از آیکون‌های ساده استفاده می‌کند تا حاضرین در تمام طول مدت مطمئن شوند که امنیت تبادل اطلاعات آن‌ها حفظ می‌شود. علاوه بر این، عملکرد جدید مبتنی بر webOS ال‌جی که می‌تواند چندین اتاق را به طور همزمان پوشش دهد، هر نوع سیگنال احتمالی را به طور لحظه‌ای و با دقت بالا تجزیه و تحلیل می‌کند تا بلافاصله به مسئولین هشدارهای لازم را ارائه دهد.

پیک¬کی¬مون، معاون ارشد و رئیس واحد نمایشگرهای تجاری شرکت راه‌کار‌های کسب و کار ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفته: «جدیدترین راه¬کار ال‌جی خطرات بالقوه و غیرمنتظره مختلف را شناسایی و فوراً آن را گزارش می‌کند و در عین حال باعث ارتقا سطح امنیت نیز می‌شود.» او‌ همچنین افزوده: «ال‌جی به معرفی نمایشگرهای تجاری با وضوح بالا خود ادامه خواهد داد که نه تنها واضح‌ترین رنگ‌ها و شفاف‌ترین تصاویر را تا به امروز نشان می‌دهند، بلکه به کاربران اجازه می‌دهند هنگام استفاده از آنها احساس اطمینان کنند.»

جدیدترین محصول از خانواده‌ی نمایشگرهای تجاری ال‌جی از سه ماهه‌ی سوم سال 2022 در دسترس خواهد بود و ابتدا از بازارهای کلیدی در خاورمیانه و آسیا فروش آن‌ها شروع می‌شود و سپس در سایر بازارها نیز ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: