رپرتاژ اگهی

چگونه با ایجاد کسب و کار خوب ثروتمند شوید

چگونه با ایجاد کسب و کار خوب ثروتمند شوید
کدخبر : 569280

یکی از بهترین کسب و کارهایی که شما می توانید از آن در مسیر ثروتمندی خود استفاده کنید این است که در زمینه معامله انواع کالاهای ارسالی به دیگر کشورها از جمله بلوبری تازه فعالیت کنید و زندگی خود را به طور کاملی دگرگون کنید.

بلوبری تازه

بلوبری تازه این میوه خوشمزه که شباهت زیادی به شاه توت دارد از خواص زیادی برای لاغری برخوردار است.

لازم است بدانید خود بلوبری باعث کاهش وزن نمی شود بلکه چون بلوبری میوه کم کالری است خوردن آن باعث می ‌شود مواد مغذی به بدنتان برسد که دیگر نیازی به خوردن غذاهای فرآوری ‌شده ندارید لذا با کاهش وزن خود روبرو می شوید. شما در طول روز یک وعده  بلوبری خشک مصرف کنید نیاز بدن را به دریافت ویتامین ث تامین نموده اید بلوبری میان وعده مناسبی می باشد که بتوانید وزنتان را کنترل کنید به طور کلی میان وعدههایی که کالری کمی دارند جایگزین مناسبی به جای مواد غذایی پر کالری می باشند.

چرا که هم نیاز بدن به مواد مغذی برطرف می کنند و هم اینکه کاهش وزن را نیز ایجاد می‌ نمایند. دمنوش بلوبری نیز باعث لاغری و تناسب اندام می شود و همچنین اشتهای کاذب را کاهش می‌دهد مصرف بلوبری در انواع ترکیبات غذایی مانند سالاد، کیک، ماست یا به صورت شربت و چای در کاهش وزن بسیار موثر است لذا توصیه می شود از بلوبری در ترکیبات غذایی خود استفاده کنید.

بلوبری قرمز

امروزه به دلیل این که میوه بلوبری قرمز  یا همان تمشک در بسیاری از استانها سخت تهیه می شود و از شکل ظاهر خاصی برخوردار می باشد در میان مردم به عنوان یک میوه جدید مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر افراد به دلیل نا آشنا بودن مصرف کمی را از آن دارند از این رو در ادامه مطالبی را در رابطه با خواص این خوراکی بی نظیر در اختیار شما قرار می دهیم تا بهتر با آن آشنا شوید. طبق مطالعاتی که در این سالها انجام شده است پزشکان به این نتیجه رسیده اند که بلوبری می تواند در کنترل فشار خون تاثیر بسزایی را داشته باشد.

افرادی که در فصلهای مختلف دچار خشکی گلو و سرفه می شوند بهتر است برای تسکین از میوه و دمنوش بلوبری استفاده داشته باشند. این میوه از ویتامین زیادی برخوردار بوده و افرادی که دارای این کمبودها می باشند بهتر است این نوع را به عنوان یک جایگزین برای داروهای شیمیایی استفاده داشته باشند.

c9216adc-ee47-4556-bfea-65f00c27a15a

بلوبری منجمد

احتمالا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که شناختی در خصوص بلوبری منجمد رشت این میوه خوشمزه و خوش طعم ندارید اما باید خدمت تان عرض کنیم که بلوبری از مزایا و خواص بسیار شگفت انگیزی برخوردار است این میوه خارجی که بومی مناطق آمریکای جنوبی است به عنوان یک دسر جذاب وارد ایران شده است تا بتواند نوشیدنیها، ژله بلوبری و بستنیهای ما را رنگین و جالب توجه نماید.

این میوه که در دسته بندی خانواده تمشکها می باشد بافتی نرم و آبدار دارد که گوشتی بوده و دارای رنگدانه های صورتی وبنفشی شکل می باشد اگر بخواهیم به وصرت جامع تری به این میوه بپردازیم عموما در کشورمان از این میوه برا چربی سوزی و پایین آوردن فشار خون استفاده می شود چرا که بلوبری ولیک است و طعمی بسیار ترش و تیز دارد به علاوه وجود فیبر، مواد معدنی و مغذی و وجود انواع ویتامینها در این میوه سبب شده است سلامت قلب و عروق شما در بالاترین حد ممکن تضمین شود.

b365a987-bf96-4af5-8b60-9e77b1e94c0c

 

* مطلب فوق رپرتآژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسولیتی بابت آن ندارد... 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: