دکتر مسلم معین در نشست خبری مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال:

شناسایی و حمایت از استعدادهای پنهان در حوزه تولیدات فضای مجازی در کشور را وظیفه خود می‌دانیم

شناسایی و حمایت از استعدادهای پنهان در حوزه تولیدات فضای مجازی در کشور را وظیفه خود می‌دانیم
کدخبر : 574069

نشست خبری چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور با اصحاب رسانه و با توضیحات دکتر معین مسئول این سازمان برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حمایت از متخصصین داخلی در حوزه محتوای دیجیتال بر اساس تولیدات بومی در بزرگترین رویداد جمعی تولید محتوای جهان، هدف این رویداد است.

 دکتر مسلم معین گفت: فضای مجازی بسیج نهاد ذیل سازمان بسیج مستضعفین است و به عنوان بزرگترین مجموعه مردم نهاد دنیا وظیفه خود را بر روی مردم پایه کردن ماموریت هایش، قرار داده است.

معین افزود: از اقدامات اصلی این رویداد ایجاد همگرایی و هم افزایی شبکه مردمی فعال در حوزه ایجاد شبکه مردمی، جهت تبلیغ و ترویج ارزش‌های ملی و مذهبی در ابعاد مختلف است.

وی در ادامه اضافه کرد: پیگیری نهضت سواد رسانه در کشور را مسئولیت خود می‌دانیم و جهت ارتقاء کیفیت رسانه ماموریت های مخصوصی داریم.

دکتر معین گفت: ۴ سال است که این رویداد در ۴ سطح برگزار میشود؛ در سطح اول در سراسر کشور فراخوان داده میشود که گروههای متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال و رسانه ای اعم از موبایل و رسانه و... در آن شرکت میکنند. مرحله دوم در سطح استانی برگزار می شود و در سطح سوم برترین ها به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی در پایان گفت اینک در مرحله چهارم و نهایی رویداد هستیم و در این سطح در سه رشته نرم افزار های موبایلی، بازی های موبایلی و انیمیشن با یکدیگر در ۴۸ ساعت رقابت کرده ودر نهایت برترین ها با نظر داوران متخصص برگزیده خواهند شد.

این رویداد، بزرگترین رویداد تولید محتوای جمعی دنیا است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: