رپرتاژ اگهی /

ایمپلنت کامل دندان + لیست قیمت در تهران

ایمپلنت کامل دندان + لیست قیمت در تهران
کدخبر : 574392

ایمپلنت کامل دندان یک روش کاملا مطمئن و موفق برای کاشت دندان بصورت کامل در فک بالا و پایین است. این روش برای افرادی است که تعداد دندان های زیادی را از دست داده اند.

 به گزارش دندانپزشکی آیریک ، ایمپلنت کامل دندان به عنوان یک روش جراحی بدون تهاجمی جهت بازسازی دندان‌های از دست رفته یاد می‌شود.

چنانکه تمامی دندان‌های فرد نیاز به فرایند بازسازی حرفه‌ای توسط متخصص دندان داشته باشند، باید از روش درمان ایمپلنت کامل دندان جهت بازسازی استفاده کرد.

یکی از سوالات بسیاری که در مورد قیمت ایمپلنت کامل پرسیده می شود این است که قیمت ایمپلنت کامل دندان چقدر است؟ قیمت ایمپلنت کامل دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور کلی از قیمت ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان تا ۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان برای هر فک است.

 

ایمپلنت کامل دندان

اگر دندان های زیادی را در فک بالا و پایین خود از دست داده اید قطعا نیازمند ایمپلنت کامل فک بالا و پایین هستید پس باید در ابتدا با مفهوم ایمپلنت کامل دندان آشنا شوید.

ایمپلنت یک پایه فلزی است که درون استخوان فک قرار میگیرد و به عنوان ریشه دندان استفاده می شود. زمانی که تعداد دندان های از دست رفته زیاد باشد به ایمپلنت کامل نیاز داریم.

در واقع ایمپلنت کامل معمولا ۴ پایه ایمپلنت در فک بالا و ۴ پایه ایمپلنت در فک پایین قرار میگیرد که به ایمپلنت all in ۴ نیز شناخته می شود.

در برخی موارد نیز ممکن است به تعداد بیشتری پایه ایمپلنت کامل و روکش ایمپلنت نیاز باشد تا بصورت کامل فک و دندان ها بازسازی شوند.

ایمپلنت کامل دندان قیمت بالاتری دارد زیرا یک روش کاملا پیچیده و تخصصی است پس باید ایمپلنت کامل را حتما توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام دهید.

ایمپلنت کامل مزایای بسیاری دارد و نسبت به دندان مصنوعی های قدیمی بسیار مطمئن تر و موفق تر است به همین دلیل امروزه طرفداران بسیاری دارد.

 

ایمپلنت

لیست قیمت ایمپلنت کامل در تهران

همانطور که گفتیم قیمت ایمپلنت کامل دندان در تهران از 80 تا 130 میلیون تومان برای هر فک می باشد که قیمت نهایی ایمپلنت کامل دندان بعد از ویزیت و معاینه دقیق مشخص می شود.

ایمپلنت دندان قیمت متفاوتی دارد که بر اساس جنس و مارک ایمپلنت تعیین می شود. قیمت ایمپلنت دندان در تهران از قیمت ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت هر واحد ایمپلنت دندان است.

قیمت ایمپلنت به عواملی مثل تعداد ایمپلنت ، جنس ایمپلنت و درمان های جانبی ایمپلنت و مارک ایمپلنت دندان بستگی دارد.

قیمت ایمپلنت کامل دندان از 80 تا 130 میلیون تومان در تهران می باشد که حداقل قیمت می باشد و با توجه به درمان های جانبی ایمپلنت و نوع ایمپلنت دندان انتخابی متغیر است.

به عنوان مثال اگر ایمپلنت کامل فک بالا و پایین انجام دهید برای هر فک 6 پایه ایمپلنت لازم داریم که اگر ایمپلنت 8 میلیون تومانی انتخاب کنید 96 میلیون تومان هزینه پایه ایمپلنت کامل می شود.

در نظر بگیرید که هزینه درمان های جانبی و هزینه روکش های ایمپلنت دندان کامل جداگانه محاسبه می شود که در این حالت 24 عدد روکش نیز لازم است.

پس بنابراین قیمت نهایی ایمپلنت کامل پس از بررسی دقیق و معاینه توسط متخصص ایمپلنت دندان و همچنین انتخاب مارک ایمپلنت دندان توسط شما مشخص می شود.

ایمپلنت کامل دندان به ایمپلنت فول موس نیز شناخته می شود و قیمت ایمپلنت فول موس نیز به همین شکل است و با توجه به تعداد پایه ایمپلنت و نوع ایمپلنت کامل انتخابی قیمت ها متغیر می باشد.

 

ایمپلنت

ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین بیشتر از ایمپلنت دندان یک فک است زیرا تعداد پایه ایمپلنت و روکش های بیشتری مورد نیاز است.

ایمپلنت کامل فک بالا و پایین زمانی نیاز است که تعداد دندان های از دست رفته زیادی در فک بالا و پایین خود داشته باشید و شرایط دهان و دندان بصورتی باشد که حتما باید ایمپلنت کامل فک بالا و پایین انجام دهید.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین در سال 1401 از حدود قیمت 120.000.000 تومان تا 250.000.000 تومان می باشد که در این حالت یک بازسازی کامل فک بالا و پایین انجام می شود.

 

عوامل موثر در قیمت ایمپلنت کامل

در قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین عوامل مختلفی مانند مارک ایمپلنت دندان – جنس ایمپلنت دندان – تعداد پایه ایمپلنت و ... تاثیرگذار هستند که در ادامه هرکدام را توضیح می دهیم.

 

نوع کانکشن ایمپلنت کامل

فرایند اتصال ایمپلنت به بافت استخوانی لثه، متریال‌ها و تجهیزات به کار رفته در این فرایند در قیمت نهایی ایملپنت دندان تاثیر گذار است.

هر چقدر که پزشک از فرایند کانکشن پیچیده‌تری استفاده کرده باشد هزینه ایمپلنت کل دندان افزایش پیدا خواهد کرد. پس نوع کانکشن ایمپلنت کامل در هزینه نهایی ایمپلنت کامل موثر است.

 

نوع ایمپلنت دندان فول موس

انواع ایمپلنت دندان مورد استفاده توسط متخصص ایمپلنت دندان در فرایند ایمپلنت و موفقیت آمیز بودن ایمپلنت کامل دندان، نقش کلیدی دارد.

استفاده از تجهیزات گران قیمت‌ برندهای خارجی می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش هزینه ایمپلنت کامل دندان‌ها باشد.

 

دستمزد جراح ایمپلنت کل دهان

یکی از مهم‌ترین موارد تاثیرگذار بر قیمت هزینه ایمپلنت کل دهان، میزان دستمزد مدنظر جراح جهت اجرای فرایند ایمپلنت کامل دندان می‌باشد.

اصولا برای دستمزد جراحان برای انجام ایمپلنت کامل دندان، تعرفه ثابتی تعریف نشده است و این هزینه می‌تواند بر اساس میزان تخصص، تجربه و نظر جراح، کاملا متغیر باشد.

فراموش نکنید که مطرح کردن هزینه‌های سنگین از طرف تیم جراحی جهت انجام ایمپلنت کامل دندان و زیاد بودن غیر منطقی تعرفه ایمپلنت فول موس نمی‌تواند یک معیار منطقی جهت سنجش کیفیت خدمات ایمپلنت باشد.

گاهی اوقات شما می‌توانید با مراجعه به یک کلینیک معتبر با پرداخت هزینه معقول، بهترین خدمات ایمپلنت کامل دندان را دریافت کنید.

 

درمان‌های مختلف در ناحیه فک بالا و پایین

زمان انجام ایمپلنت کامل دندان‌ها به علت درگیر بودن تمامی دندان‌های دهان، احتمال نیاز به انجام برخی از درمان‌های مختلف همچون عصب کشی، یا تزریق پودر استخوان جهت افزایش تراکم استخوانی در ناحیه فک  و … بسیار زیاد است.

به همان میزانی که تعداد نیاز به اعمال درمان‌های جانبی در ناحیه فک وجود دارد، هزینه ایمپلنت کل دهان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

امروزه از ایمپلنت دندان کامل به عنوان جادوی زیبایی دهان و دندان افراد یاد می‌شود، این روش درمانی می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی بر جذابیت لبخند شما بگذارد.

اگر دندان های از دست رفته دارید و بدنبال کاشت ایمپلنت دندان کل دهان هستید بهترین روش ایمپلنت کامل فک بالا و پایین است. این روش در حال حاضر موفق ترین و مطمئن ترین روش کاشت دندان می باشد.

 

منبع: https://iricclinic.com/full-mouth-dental-implant/

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: