// کد مطلب: ۱۴۸۷۷۸

حمله تروریستی در ایذه و اصفهان

جزئیات حمله و کشتار مردم در ایزه و اصفهان | آخرین آمار شهدا

جزئیات حمله و کشتار مردم در ایزه و اصفهان | آخرین آمار شهدا
لینک کوتاه کپی شد

در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و نیروهای امنیتی تا این لحظه 5 نفر شهید و 15 نفر زخمی شده اند.در پی حمله تروریستی در اصفهان دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند. مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

خبر اول: به گزارش شبکه خبر، دو گروه موتوری عناصر تروریستی در ایذه مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند، در این عملیات 5 نفر شامل یک کودک یک پیرزن و دو مرد به شهادت رسیدند.
تعداد مجروحان حمله ترویستی افراد مسلح در ایذه که شامگاه چهارشنبه رخ داد به 15 نفر افزایش یافت که یک کودک در میان مجروحان مشاهده می‌شود. حال برخی از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است. بیشتر مجروحان این حادثه کور و تروریستی را مردم عادی تشکیل می دهند.

خبردوم: فارس نوست/ در پی حمله تروریستی در اصفهان دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند. مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

حوالی ساعت 21 امشب چهارشنبه در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار به سمت نیروهای مدافع امنیت مستقر در خیابان رگبار می بندد.

در این حادثه تروریستی دو تن در صحنه تیراندازی به شهادت می‌رسند و دو تن دیگر نیز در یکی از بیماستان های اصفهان بستری هستند.

محسن حمیدی، محمدحسین کریمی شهدای بسیجی این حمله تروریستی هستند.

عصر امروز نیز حوالی ساعت 17 و 30 دقیقه 2 نفر سوار بر موتور با سلاح جنگی به سمت مردم ایذه تیراندازی کردند. در این حادثه تعداد 5 نفر از شهروندان ایذه که در میان آن‌ها یک زن و یک کودک خردسال است کشته و تعداد 10 نفر نیز زخمی شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در این خصوص گفت: در میان 10 نفر از افراد زخمی، 2 نفر از نیروهای بسیج و تعداد سه نفر از نیروهای انتظامی زخمی شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

*اطلاعیه سپاه خوزستان در مورد حمله تروریستی ایذه
سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پی حادثه تروریستی وشهادت جمعی از هموطنان در شهرستان ایذه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه یادآور شده است: «بدین وسیله به اطلاع امت شهیدپرور خوزستان می‌رساند گروهی مسلح که سوار بر دو موتور سیکلت بودند با سو استفاده از التهاب ایجاد شده در شهرستان ایذه با اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند و آنها را به رگبار بستند در این بین پنج تن شهید و 10 نفر زخمی شدند».

در این اطلاعیه آمده است: «سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهرستان ایذه به حضرت بقیه الله و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و عموم مردم شهیدپرور خوزستان به ویژه خانواده مکرم آن عزیزان از خداوند متعال علو درجات برای روح آن شهدا بزرگوار و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارد».

در این اطلاعیه عنوان شده است: «امت شهیدپرور حزب الله به ویژه مردم فهیم و قدرشناس خوزستان و شهرستان ایذه با حضور گسترده و پر شور خود در آئین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه تروریستی بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد».

*خبرچهارم: اسامی پنج شهید حادثه تروریستی شامگاه امروز چهارشنبه در شهرستان ایذه اعلام شد.
به دنبال حمله دو گروه موتور سوار به مردم و حافظان امنیت در شهرستان ایذه تاکنون پنج نفر شهید شده اند.

بر این اساس، رضا شریعتی 21 ساله، کیان نیک‌پور 9 ساله، اشرف نیک‌پور 45 ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.همچنین علی مولایی 23 ساله و علی محمدی 60 ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.به گزارش خبرنگار مهر، «ولی الله حیاتی» معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان تاکید کرد که تلاش برای دستگیری ضاربان و عاملان در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.وی خبر داده است که هم اکنون اوضاع در ایذه به طور کامل آرام و تحت کنترل و امنیت در این شهرستان برقرار است

جزئیات حمله و کشتار مردم در ایزه و اصفهان | آخرین آمار شهدا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۳

  • ناشناس ارسالی در


    یعنی با بودن اینهمه دوربین مداربسته جلوی هر دکه و خونه و مغازه ای یه فیلم کوچیک از این ۲ تا حادثه وجود نداره




    وجود داره عزیزم.برو تو اون اینترنتی که صد تا قفل زدن روش تا مردم یه وقت با سند و مدرک آگاه نشن ببین.تکرار میکنم سند و مدرک.

    • علی ارسالی در

      وجود داره عزیزم.برو تو اون اینترنتی که صد تا قفل زدن روش تا مردم یه وقت با سند و مدرک آگاه نشن ببین.تکرار میکنم سند و مدرک.

  • ناشناس ارسالی در


    اگر گوش برای شنیدن و چشم برای دیدن حقیقت رو دارین ، فیلم هاش هست. هر چند سعی میکنن کسی به حقیقت پی نبره.