نحوه اعتراض جاماندگان معیشتی مشخص شد

نحوه اعتراض جاماندگان معیشتی مشخص شد
کدخبر : 537104

واریز یارانه ۱۰۰ هزار تومانی با اعتراض بسیاری از مردمی مواجه شده که خود را مستحق دریافت این یارانه می‌دانند، براساس اظهارات متقاضیان در شناسایی مشمولان خطایی رخ داده که باعث شده این یارانه به برخی از کسانی که شرایط دریافت این یارانه را دارند نرسد. اما هنوز روش اعتراض مشخص نشده است.

سه روز از واریز اولین مرحله یارانه ۱۰۰ هزار تومانی می‌گذرد اما همچنان گروه‌های زیادی از مردم نسبت به نحوه شناسایی مشمولان این یارانه معترض هستند.

 

شرایط دریافت یارانه 100 هزار تومانی این است که هیچ یک از اعضای خانوار حقوق ثابت نداشته باشند، تحت پوشش بیمه نباشند، یارانه معیشتی بنزین دریافت کنند و جزو دهک‌های پایین جامعه باشند.

 


خبرجنجالی : رقص جنجالی شهاب حسینی بعد از خبر طلاق از همسرش + فیلم


 

اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد که این شرایط برای همه‌ مشمولان رعایت نشده و برخی از حقوق‌بگیران، افراد دارای بیمه و کسانی که جزو دهک‌های پایین جامعه نیستند نیز این یارانه را دریافت کرده‌اند.

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که وظیفه شناسایی مشمولان را دارد امروز در واکنش به اعتراض متقاضیان این یارانه می‌گوید که مشمولان را بر اساس اطلاعات ثبتی که از سایر دستگاه‌ها دریافت شده شناسایی کرده است.

 


خبرداغ : رقص خانوادگی شاهرخ استخری لورفت + فیلم خصوصی


 

همچنین در اطلاعیه آمده که تعیین تعداد مشمولان و مدیریت فرایند پرداخت مبالغ این طرح حمایتی، بر عهده سازمان برنامه‌وبودجه است.

 

بسیاری از متقاضیانی که این یارانه برایشان واریز نشده به دنیال ثبت اعتراض خود هستند و مهم‌ترین سوال این افراد این است که برای اعتراض به یارانه ۱۰۰ هزار تومانی چه کنیم؟

 

آن‌طور که وزارت کار گفته متقاضیان از مراجعه حضوری به این وزارتخانه، ادارات کل استانی و سایر نهادها برای پیگیری حمایت معیشتی کرونا خودداری کنند.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از وزارت کار برای اطلاع از نحوه ثبت اعتراض برای کسانی که مدعی هستند شرایط دریافت این وام را دارند اما برایشان واریز نشده، فعلا بدون نتیجه مانده است.

 
 

چگونه اعتراض کنیم؟

«والا ما تمام شرایط دریافت یارانه را داریم ولی چیزی دریافت نکرده ایم کجا باید اعتراض کنیم؟؟»

 

«من یه ادم مستاجر واقعا به این ۱۰۰تومان نیاز دارم با رانندگی اژانس دارم زندگیم رو میچرخونم با پس انداز پول بیمه میدم ایا من واجد این یارانه نیستم من به چه کسی باید اعتراض کنم؟»

 

«من که بیکارم یارانه معیشتی هم دریافت می کنم ولی نه وام نه ۱۲۰ تومان ونه ۱۰۰ تومان برام واریز نشده کجا باید اعتراض کنیم»

 

«نمی دونم چرا با وجود اینکه همه شرایط دریافت یارانه رو داشتم برام واریز نشده. خدا میدونه. نمی دونم کجا باید اعتراض کنم.»

 

«چرا جایی برای اعتراض به عدم دریافت یارانه با وجود داشتن شرایط ، اعلام نمیشه!؟»

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵۷ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • محمد

    حق وناحق تا کی اگه میخواین بدین به همه بدین نمیدونم ان مسولیت که تشخیص میده به کی واریز کنه کشکی میزنه یا نصیب ویا قسمت هر که شد شد

  • مرادی

    سلام برا من هم نه یک میلیونی و نه 100هزار تومانی نیومده، الان معلوم نیس نتیجش چی میشه میریزن برامون یا نه

  • ناشناس

    سلام.دروغ تاکی دزدی تاکی گفتیدسودسهام ۲۰۰تومان ولی ۹۰تومان ریختیدهمون پولی که خرج کردم برای درست کردن سجام همونوواریزکردید.وام یکملیونی وصدتومان کروناوصدتومان بلاعوزوهم بهم ندادیدچرابایدبه کی شکایت کنم...