در راستای تسریع در روند تعیین تکلیف اموال تحت تملک سازمان اموال تملیکی رخ داد

بازدید محمد علی افتخاری از مجموعه مدیریت اموال تملیکی استان تهران

بازدید محمد علی افتخاری از مجموعه مدیریت اموال تملیکی استان تهران
کدخبر : 540594

​محمد علی افتخاری از مجموعه مدیریت اموال تملیکی استان تهران بازدید کرد

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد علی افتخاری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در راستای تسریع در روند تعیین تکلیف اموال تحت تملک ضمن بازدید از انبارهای مدیریت اموال تملیکی استان تهران بر تهیه گزارش جامع از پرونده های موجود بالاخص کالاهای سنواتی تاکید کرد.

WhatsApp Image 2021-03-15 at 10.48.37 (1)

 

وی که به همراه میرمعینی، معاون بهره برداری و  فروش اموال منقول سازمان از انبارهای اموال تملیکی استان تهران بازدید کرد گفت: نه تنها اموال تملیکی استان تهران بلکه کلیه استان ها موظف هستند گزارشی در خصوص کالاهای سنواتی تهیه تا سازمان ها و ارگان های دست اندر کار بتوانند با توجه به آن گزارش ها تصمیم صحیح و سریع اتخاذ نمایند.

 

WhatsApp Image 2021-03-15 at 10.48.37

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به تشکیل کار گروه تعیین تکلیف اموال منقول بیان کرد: سازمان اموال تملیکی دارای وظایف حاکمیتی بزرگی است که با رفع موانع و مشکلات سر راهش از جمله تامین انبار با زیر ساخت مناسب در سراسر کشور، نیروی انسانی و همچنین دریافت بودجه می تواند بعنوان یک بازوی کمکی برای دولت باشد.

WhatsApp Image 2021-03-15 at 10.48.37 (2)

 

افتخاری در طول این بازدید به پرونده های سنواتی که از سال های گذشته هنوز تعیین تکلیف نشده اند نیز اشاره نمود و افزود: علی رغم تلاش همکاران من در سطح کشور هنوز میزان قابل توجهی پرونده بدون آرای قطعی وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسئولان ذیربط و صدور آرای قضایی بتوانیم هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آن ها اقدام نماییم.

 

WhatsApp Image 2021-03-15 at 10.48.37 (3)

ایشان روند تعیین تکلیف کالا های به تملک رسیده سازمان را اینگونه تشریح کرد که، پس از صدور آرای قطعی سرنوشت تعیین تکلیف کالاها به شرح زیر رقم می خورد:

١. فروش کالاهایی که به تولید ملی آسیب وارد نمی کنند و یا نمونه مشابه داخلی ندارند در داخل کشور

٢. فروش به شرط صادرات

٣. در صورت نداشتن مجوزهای سازمان استاندارد و بهداشت، امحاء کالاهای مورد نظر

افتخاری در پایان  ضمن تشکر از کلیه کارکنان سازمان،  همدلی،  برنامه ریزی صحیح و کوشش مضاعف را سه راس مثلث موفقیت دانست و اظهار داشت: امید است در سال آتی بتوانیم با یک برنامه ریزی صحیح و همکاری سازمان های ذیربط بخش اعظمی از مشکلات سازمان، از جمله کمبود انبار، نیروی انسانی و ... را کاهش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: