تقدیر رئیس جمهور از وزیر اقتصاد برای توسعه دولت الکترونیک ‌و شفافیت در وزارت اقتصاد

تقدیر رئیس جمهور از وزیر اقتصاد برای توسعه دولت الکترونیک ‌و شفافیت در وزارت اقتصاد
کدخبر : 540885

رئیس جمهور از وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تلاش های مجدانه و‌ اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور با اهدای لوح، تقدیر نمود.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از شادا، در حاشیه جلسه امروز شورای اجرایی فناوری اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، از وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تلاش های مجدانه و‌ اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک ‌در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور  با اهدای لوح، تقدیر نمود.

در لوح تقدیر رئیس جمهور خطاب به وزیر اقتصاد آمده است:

جناب آقای دکتر فرهاد دژپسند

وزیر امور اقتصادی و دارایی

دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف اقدامات مناسبی در ایجاد زیر ساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.

بدین وسیله از تلاش های مجدانه جنابعالی در اهتمام به اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیکی ‌در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و‌کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(ع)، و اهداف دولت تدبیر و امید، همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ایران و کسب رضایتمندی مردم عزیز موفق و مؤید باشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: