در دیدار استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی مطرح شد:

بخشنامه حمایت از تولیدکنندگان بزودی تدوین و ابلاغ می شود

بخشنامه حمایت از تولیدکنندگان بزودی تدوین و  ابلاغ می شود
کدخبر : 541694

بخشنامه حمایت از تولیدکنندگان بزودی تدوین و به مدیریت های اموال تملیکی سراسر کشور ابلاغ خواهد شد

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی با محمدعلی افتخاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی دیدار و گفتگو کرد.

ملانوری در این دیدار ضمن تشکر از کمک‌های سازمان اموال تملیکی به نهادهای حمایتی  مانند هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره)  خواهان کمک بیشتر اموال تملیکی در حوزه های مختلف استانی شد.

در ادامه رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی با اشاره به فعالیت های مثبت مدیران عامل قبلی این سازمان در راستای حمایت از تولید و محرومیت زدایی افزود: فارغ از نگاه به منافع سازمانی که وجود دارد، به دنبال حل مشکلات مردم و در نظر گرفتن منافع ملی و کمک به دستگاه‌های خدمت رسان هستیم که در همین راستا مجموعه اموال تملیکی تمام تلاش خود را برای کمک به رونق تولید و هم میهنانی که در مناطق محروم زندگی می کنند خواهد داشت.

افتخاری با اشاره کمک های مستقیم و غیر مستقیم این سازمان به تولیدکنندگان اظهار داشت: بخشنامه حمایت از تولید کنندگان (نحوه اعاده دستگاه های صنعتی و مواد اولیه کارخانه ها) بزودی تدوین و به مدیریت های اموال تملیکی سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

شایان ذکر است سازمان اموال تملیکی در بخشی از تعیین تکلیف اموال تحت تملک خود روندی بنام اعاده کالا دارد که طبق آن کالاهایی که بعد از متروکه شدن در گمرک به سازمان اموال تملیکی معرفی می شوند در روند تعیین تکلیف اموال این سازمان قرار می گیرد که بخشی از این کالاها دستگاه های صنعتی و تولیدی و یا مواد اولیه کارخانه ها هستند که واردکنندگان بعد از مدت تعیین شده، مدارک خود را به گمرک ج.ا.ا ارائه می دهند . بنابراین حکم اعاده کالا برای صاحبان مشاغل صادر می شود. سازمان اموال تملیکی طبق قانون در صورت فروش کالا، حاصل فروش و یا در صورت وجود کالا، عین مال را در اختیار واردکنندگان قرار می دهد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پایان قول مساعدت و همکاری به استاندار خراسان جنوبی داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: