با حکمی از سوی محمدعلی افتخاری؛

محسن پاپری زارعی مدیر امور اداری و پشتیبانی سازمان اموال تملیکی شد

محسن پاپری زارعی مدیر امور اداری و پشتیبانی سازمان اموال تملیکی  شد
کدخبر : 541981

با حکمی از سوی محمد علی افتخاری, رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محسن پاپری زارعی به عنوان مدیر امور اداری و پشتیبانی این سازمان منصوب شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی ، ​در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران سازمان و کارکنان امور اداری تشکیل شد از زحمات امیرعلی رشیدی تقدیر و پاپری زارعی بعنوان مدیر این حوزه معارفه شد.

 

6356345631

 

متن حکم وی به شرح ذیل است؛ 

جناب آقای محسن پاپری زارعی 

با سلام و احترام؛

با عنایت به تجربه و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان  مدیر امور اداری و پشتیبانی سازمان منصوب می شوید. 

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در اعمال خط مشی ها و سیاست های ابلاغی سازمان در انجام امور و وظایف قانونی موفق و موید باشید.

عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام امور و وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.

براساس این حکم  اجرای صحیح مقررات استخدامی، نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه، مدیریت صدور احکام پرسنلی، برنامه ریزی و انجام امور مربوطه به استخدام کارکنان، ایجاد بانک اطلاعات بروز شده پرسنلی و سوابق  خدمتی و اداری و رسیدگی  به امور مربوط با بازنشستگی کارکنان، فراهم کردن امکانات رفاهی و بیمه تکمیلی، تنظیم تقویم رفاهی مناسبت ها، انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری اموال سازمان، تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد ها ، تنظیم و ساماندهی  قراردادهای اجاره انبار در استان ها ، رسیدگی منظم به امور فنی و پشتیبانی ، ساماندهی تکالیف پرسنل امور اداری و پشتیبانی و ارائه گزارش عملکرد ماهانه از اقدامات، بخشی از وظایف محوله به وی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: