رشد ۱۴۰۰ درصدی فروش اموال تملیکی سیستان و بلوچستان

رشد 1400 درصدی فروش اموال تملیکی سیستان و بلوچستان
کدخبر : 543579

​مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری میزان فروش اموال منقول و غیرمنقول هرکدام به ترتیب با رشد 125 و 1400 درصدی روبرو شده است.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، غلامرضا اربابی مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد این مدیریت اظهار کرد: فروش اموال منقول این استان در ۳ ماهه نخست سال جاری به بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد داشته؛ همچنین فروش اموال غیرمنقول نیز با رشد ۱۴۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۱۲ میلیارد ریال رسیده است.

 

وی به بیان اقدامات انجام شده از سوی این مدیریت در راستای اهداف و برنامه‌ریزی سازمان پرداخت و عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری حدود ۱۲۰۰ فقره پرونده قاچاق، قضایی و متروکه با اولویت پرونده‌های سنواتی تعیین تکلیف شده است.

 

اربابی در همین راستا افزود: در راستای حفظ سلامت جامعه بیش از ۲۰ تن کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال توسط مدیریت اموال تملیکی استان سیستان و بلوچستان منهدم شد.

 

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان سیستان و بلوچستان با اعلام راه‌اندازی دفتر مدیریت در جنوب استان با مرکزیت شهرستان چابهار جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های متروکه و قاچاق عنوان کرد: با اتصال سامانه سازمان اموال تملیکی و تعزیرات حکومتی صدور احکام قضایی و تعیین تکلیف پرونده های قاچاق سرعت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: