مزایده الکترونیک ۲۴۸ اموال منقول شروع شد

مزایده الکترونیک 248 اموال منقول شروع شد
کدخبر : 544355

مزایده الکترونیک 248 اموال منقول شروع شد

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده الکترونیک ۲۴۸ اموال منقول این سازمان در حال برگزاری است.

 

طبق این گزارش، ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۰ اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ خواهد بود.

براین اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۳روز سه شنبه مورخ ۱۲/۰۵/۱۴۰۰ بازگشایی می‌شود.

 

جهت دریافت اطلاعات فهرست کالاها و شرایط و همچنین رویت کالاهای مطرح در مزایده و ارایه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک دولت به نشانی eauc.setadiran.ir  مراجعه نمایند.

 

همچنین بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

عمده کالاهای عرضه شده در این مزایده شامل انواع منسوجات، لاستیک خودرو، تلفن همراه، لوازم خانگی ، خودرو و ... است.

 

ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:

۱-شرکت کنندگان در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

۲-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت می‌پذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکربه نشانیeauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام نمایند.

۳-ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۰ امکان پذیر است.

۴-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی بهمراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

۵-اطلاعات ریزاقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.

۶-بازدید از کالاهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

۷-پیشنهاد می گردد باتوجه به تنوع کالاهای مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.

۸-پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۱۲/۰۵/۱۴۰۰ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شود.

۹-شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۱/۰۵/۱۴۰۰ انتخاب و ثبت نمایند.

لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمیباشد.

۱۰-متقـاضیان محترم می توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریتهای استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.       

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: