تبریک رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی به مناسبت هفته دولت

تبریک رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی به مناسبت هفته دولت
کدخبر : 545110

رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی طی پیامی هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد علی افتخاری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان طی پیامی هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت.

 

وی اظهار داشت: هفته دولت یادآور رشادت فرزندان این انقلاب، شهیدان رجائی و باهنر است که با از خودگذشتگی برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و تحقق اهداف انقلابی جان بر کف خدمت کردند. بی شک همه ما باید برای پیشرفت روز افزون کشور در زمینه های مختلف به خصوص تولید و خودکفایی گام برداریم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازیم.

 

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به شعار سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" اظهار داشت: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اقدامات شایسته ای در اعاده مواد اولیه تولید کارخانه ها و همچنین دستگاه های صنعتی داشته است. علی رغم موانع پیش روی سازمان از جمله کمبود بودجه، نیروی انسانی و انبار طی ۵ ماهه سالجاری عملکرد مطلوبی داشته ایم و امیدوارم این روند رو به رشد تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

 

افتخاری در پایان ضمن گرامیداشت هفته دولت و همچنین یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، روز کارمند را به همه دولت مردان متعهد و خدوم کشور، بویژه کارمندان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تبریک گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: