اموال تملیکی

۴۳۰ میلیارد ریال کالا به چرخه تولید و مصرف بازگشت

430 میلیارد ریال کالا به چرخه تولید و مصرف بازگشت
کدخبر : 545547

​مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان اظهار کرد: طی 5ماهه ابتدایی سالجاری در استان گیلان معادل 430 میلیارد ریال کالا از جمله کالاهای اساسی، تجهیزات خط تولید، ماشین‌آلات صنعتی و قطعات و لاستیک خودرو در راستای حمایت رفع نیازهای داخلی به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، حجت نژادقنبر مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان در خصوص عملکرد ۵ماهه منتهی به مرداد ماه سالجاری اظهار کرد: با همت کارکنان، این مجموعه شاهد رشد‌های قابل توجهی در بخش‌های مهمی از جمله فروش، تعیین تکلیف و اعاده کالاها بوده است.

اموال تملیکی

 

 

وی افزود: طی 5 ماهه نخست سالجاری میزان فروش اموال تملیکی گیلان از طریق مزایده الکتریکی سراسری در بخش منقول با رشد 500 درصدی به بیش از 90 میلیارد ریال و در بخش غیرمنقول نیز با رشد 3400 درصدی به 34 میلیارد ریال رسیده است.

نژادقنبر با تاکید بر اهمیت کاهش انباشت اموال تحت تملک بخصوص پرونده‌های سالیان گذشته عنوان کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاها طی دوره مذکور، منجر به تعیین مقدار زیادی از کالاهای سنواتی شده است.

 

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان با اشاره به کالاهایی که در راستای حمایت از تولید در قالب واگذاری به صاحبان آنها تعیین تکلیف شده تصریح کرد: طی 5ماهه ابتدایی سالجاری در استان گیلان معادل 430 میلیارد ریال کالا از جمله کالاهای اساسی، تجهیزات خط تولید، ماشین‌آلات صنعتی و قطعات و لاستیک خودرو به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است.

 

نژادقنبر از 7 برابر شدن حجم کالاهای استردادی خبر داد و عنوان کرد: طی دوره مذکور به تشخیص و دستور تعزیرات حکومتی بدون دریافت هیچ کارمزدی بابت نگهداری کالا، 130 میلیارد ریال کالا به صاحبان آن مسترد شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از نظر ارزش 600 درصد رشد داشته است.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: