کالای قاچاق

امحاء ۲۴ تن کالای قاچاق و متروکه فاقد مجوزهای مصرف

امحاء ۲۴ تن کالای قاچاق و متروکه فاقد مجوزهای مصرف
کدخبر : 545831

بیش از ۲۴ تن کالای قاچاق و متروکه فاقد مجوزهای بهداشت و استاندارد به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط مدیریت اموال تملیکی استان‌های لرستان و قزوین از چرخه مصرف خارج شد.

باه گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی، فرزاد رستمی مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان لرستان از انهدام ۲۰ تن کالای غیربهداشتی و غیرقابل مصرف خبر داد.

وی عنوان کرد: ارزش کالاهای منهدم شده دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده که با نظارت نمایندگانی از سازمان‌های ذیصلاح منهدم گردید.

در ادامه رستمی تصریح کرد: کالاهای امحا شده شامل کالای سریع‌الفساد، البسه مستعمل، سم و الکل غیر استاندارد بوده که در راستای وظایف حاکمیتی سازمان، مبارزه با قاچاق و حفظ سلامت جامعه از چرخه مصرف خارج شد.

از سوی دیگر مدیریت اموال تملیکی استان قزوین نیز  بیش از چهار تن کالای قاچاق غیرقابل مصرف و غیربهداشتی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال را امحا نمود.

عبدالوهاب حیدری مدیر اموال تملیکی استان قزوین در این باره اظهار کرد: کالاهای امحایی شامل انواع لوازم آرایشی بهداشتی، مواد شیمیایی تاریخ گذشته و انواع دخانیات بود که با حضور نمایندگان ذیصلاح در محوطه پسماند زباله منهدم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: