با دستور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان:

حکم قضایی قطعی ۴۵۰ پرونده سنواتی و جاری ظرف مدت یک ماه صادر می شود

حکم قضایی قطعی 450 پرونده سنواتی و جاری ظرف مدت یک ماه صادر می شود
کدخبر : 545883

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان در راستای رفع موانع پرونده‌های رسوبی، دستور صدور حکم قضایی قطعی 450 پرونده سنواتی و جاری ظرف ماه جاری را صادر کرد.

 

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در راستای مرتفع سازی مشکلات اموال تملیکی استان گیلان و تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های جاری و سنواتی، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی این استان به همراه جمعی از معاونان و رییس شعب استان ضمن دیدار با حجت نژادقنبر مدیر اموال تملیکی از انبار شهر لولمان این مجموعه بازدید کردند.

 

نژادقنبر با بیان ماحصل این بازدید اظهار کرد: در راستای تسریع در صدور رای مراجع قضایی به‌ویژه در خصوص کالاهای سنواتی، کارگروه ویژه‌ای در سطح مقامات عالی دو سازمان تشکیل شد و همچنین دستور ویژه‌ای به ریاست شعبه‌های استان، مبنی بر صدور حکم قضایی قطعی ۴۵۰ پرونده سنواتی و جاری طی ماه جاری داده شد.

 

وی با اشاره به تلاش‌های سازمان تعزیرات حکومتی برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها عنوان کرد: در این بازدید بر تبادل اطلاعات برخط میان دو سازمان استانی تاکید شد و مدیرکل تعریزات حکومتی استان نسبت به اتخاذ هرگونه تمهیدات لازم برای تعیین تکلیف کالاهای بیت‌المال و حقوق عامه و همچنین پیشبرد اهداف سازمانی قول مساعدت داد.

 

در پایان این بازدید مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از عملکرد مطلوب مدیریت اموال تملیکی این استان در زمینه افزایش تعیین تکلیف اموال تحت تملک و همچنین اجرای قفسه‌بندی انبار لولمان و نگهداری صحیح کالاها تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: