یادداشت/

از استاندار بومی تا وزیر بومی

 از استاندار بومی تا وزیر بومی
کدخبر : 546470

وارده/ابوالفضل نیکبخت- مدیر مسئول پایگاه خبری احراز

این روزها خراسان شمالی در تب و تاب دو انتخاب مهم است که قطع یقین هر کدام از این دو می تواند سهم بسزایی در رشد و پیشرفت استان داشته باشد.

نخست تقاضای گروه ها و احزاب  سیاسی انقلابی است که متفق القول در نامه ای به وزیر کشور خواهان انتصاب استاندار بومی هستند و دوم تقاضای جامعه &#۳۹;فرهنگیان استان و گروه های مختلف برای معرفی محمدوحیدی "نماینده مردم استان و نائب رئیس کمیسیون راهبردی مجلس" از سوی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت آموزش پرورش است.

هر دوی این انتصاب و انتخاب برای استان خراسان شمالی که در آنالیز آرا بیشترین و بالاترین درصد رای را به صدارت آقای رییسی داده اند بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است.

استانی که با تجربه ۹ استاندار غیر بومی و غیرشاخص نتوانسته است هنوز رخت توسعه را بر تن کند و در رده استانهای با توسعه متوسط قرار بگیرد.

کمبودهای خراسان شمالی بسیار بوده و بسیار گفته شده و اکنون نیاز به توجه، حمایت، اقدام انقلابی و جهادگونه دارد تا طی سالیان تصدی دولت سیزدهم بتواند کمی روی توسعه را به خود ببیند.

قطع یقین انتصاب استاندار بومی از یک طرف و حضور دکتر محمد وحیدی از طرفی دیگر در کابینه برای مردم استان بسیار امیدوارکننده خواهد بود و بارقه های امید را در دل مردم زنده نگه خواهد داشت.

این نکته را بایستی درباره انتخاب آقای وحیدی اذعان داشت که قطع یقین حضور وی در جایگاه وزیر آموزش پرورش سبب خواهد شد دولت دیگر دغدغه و نگرانی در حوزه جامعه فرهنگیان نداشته باشد و آیت الله رئیسی با خیال آسوده به دنبال تحول و توسعه در بخش های دیگر جامعه همچون موضوعات اقتصادی، عمرانی، امنیتی، اجتماعی و... باشد.

دانش و تجربه مدیریتی و کارنامه عملیاتی وحیدی که آغشته به پاکدستی و فساد ستیزی است بهترین دلیل برای انتخاب و معرفی او به سمت وزارت آموزش و پرورش است که اکنون تبدیل به خواست اکثریت فرهنگیان کشور نیز شده است.

امید است با بهترین انتخاب ها دولت انقلابی سیزدهم عالی ترین نتایج را در پیشگاه الهی، رهبری معظم و مردم شهیدپرور اخذ نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: