در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شستا تأکید شد؛

شستا را مردمی و شفاف اداره کنید

شستا را مردمی و شفاف اداره کنید
کدخبر : 546886

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: انتظار داریم همان‌طور که دولت، دولت مردمی است، شستا نیز مردمی باشد و تا جایی که امکان دارد شفافیت حداکثری در شستا ایجاد شود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی:دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) اظهار داشت: ظرفیت بزرگی در شستا وجود دارد و افقی که برای آینده این شرکت ترسیم می‌شود باید مبتنی بر این ظرفیت و ۹ هلدینگ زیرمجموعه باشد.

وی افزود: بیشتر سهم شستا مربوط به سازمان تامین اجتماعی است و باقی سهام‌داران نیز همچون تامین اجتماعی افزایش بازدهی سرمایه را انتظار دارند و با شناختی که از دکتر رستمی، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی داریم؛ امیدواریم کاری کنند که بهبود وضعیت سودآوری را در شستا شاهد باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: تجربیات ارزشمند آقای رستمی در شرکت ملی مس، بانک تجارت و بورس و سایر حوزه‌ها برای ما باعث امیدواری است و امروز یکی از بهترین مدیران حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در شستا شروع به کار می‌کند و براین اساس جهش و تحول در عملیات این مجموعه بزرگ اقتصادی را انتظار داریم.

موسوی از تلاش و کوشش شجاعی برهان در دوره سرپرستی شستا تشکر کرد و گفت:در این دوره ایشان نهایت تلاش خود را برای اداره این شرکت به کار گرفتند و برگزاری مجمع شستا در روزهای گذشته نیز از اقدامات ارزشمند انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه شستا مجموعه اقتصادی بزرگی است و تجربیات و موفقیت‌های زیادی داشته است، افزود: ظرفیت‌های جدیدی برای شستا ایجاد شده است و ظرفیت استفاده از سرمایه‌گذاری فراملی که با عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای و قراردادهای بلندمدت همکاری با سایر کشورها باعث ایجاد موقعیت‌های جدیدی برای شستا می‌شود و امیدواریم جهش خوبی در عرصه سرمایه‌گذاری شستا ایجاد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: