اموال تملیکی/

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مدیرعامل خود را شناخت

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی مدیرعامل خود را شناخت
کدخبر : 548471

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جدید سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در جلسه مجمع عمومی این سازمان، معرفی شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از شادا، بر اساس انتخاب اعضای مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، "سید عبدالمجید اجتهادی" به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جدید این سازمان معرفی شد.

بنا بر این گزارش، همچنین اعضای مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه "ابراهیم مولایی جم" در جایگاه سرپرستی این سازمان، وی را به عنوان عضو هیئت مدیره و معاون حقوقی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ابقاء کردند .

این گزارش حاکی است، دکتر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و رئیس مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این جلسه، با تبریک انتصاب عبدالمجید اجتهادی مدیر عامل جدید این سازمان و آرزوی موفقیت برای وی در انجام وظایف محوله، از زحمات اثر بخش و شبانه روزی ابراهیم مولایی جم عضو هیئت مدیره و معاون حقوقی این سازمان در ساماندهی شرایط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، در مدت یکماه سرپرستی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، قدردانی کرد.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور و عضو مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این جلسه، ابراز امیدواری کرد : در دولت سیزدهم شاهد اصلاح و ارتقای محسوس در عملکرد و ساختار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی باشیم.

وی تصریح کرد: در بررسی مشکلات و مسایل مبتلا به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی باید به این نکته نیز توجه داشت که سایر دستگاه های مرتبط با حوزه کاری این سازمان نیز قطعاً بخوبی به وظایف خود عمل نکرده اند که باعث شده، شاهد تضییع اموال عمومی باشیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه هیچ مانعی بر سر راه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای اصلاح رویه ها نیست، گفت: اگر قوانین ایراد دارد، با تکیه بر تجارب گذشته باید به دنبال اصلاح آن رفت و اگر ایراد از آیین نامه ها است، دولت، خود می تواند رأسا آن را اصلاح کند.

دادستان کل کشور همچنین با پیشنهاد تدوین یک برنامه زمانبندی برای اصلاح رویه ها و زیرساخت ها در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یادآور شد: چنین برنامه ای باید بر مبنای توانمندی ها و زیرساخت های موجود تدوین شود و نباید انتظارات و توقعات بی جهت را به جامعه منتقل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه، از آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری کامل با مسئولان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جهت رفع موانعی که نیازمند ورود این دستگاه باشد، خبر داد.

این گزارش حاکی است، دکتر امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری و عضو مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این جلسه، ورود دستگاه قضایی و دولت به پرونده سازمان را نقطه عطفی برای حل و فصل  مشکلات آن خواند و گفت: در این راستا، برگزاری منظم جلسات مجمع عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، جهت انتقال و بررسی مشکلات و موانع، بسیار حایز اهمیت است.

تصاویر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: