برای نهمین سال متوالی؛

قرار داد آتیه سازان حافظ با کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تمدید شد

قرار داد آتیه سازان حافظ با کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تمدید شد
کدخبر : 548539

برای نهمین سال متوالی قرار داد بیمه تکمیلی درمان مابین شرکت آتیه سازان حافظ و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی منعقد شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ: دکتر «افشین مقصودی» مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ، گفت: مبلغ بیمه تکمیلی در قرار داد جدید به ازای هر نفر ۹۱ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی سقف تعهدات مربوط به بستری فوق‌ تخصصی شامل: درمان جراحی سرطان، تومورهای بدخیم، اعمال جراحی مغز و اعصاب و نخاع، قلب، آنژیوپلاستی، عروق محیطی، پیوند ریه، پیوند قلب، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، کبد، کلیه و … با افزایش ۱۲.۵ درصدی از مبلغ ۴۰۰.۰۰.۰۰۰ ریال به ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یافت.
مقصودی، افزود: تعهدات بستری عمومی شامل هزینه‌های درمانی بیمارستانی و اعمال جراحی به شرط بستری شدن در بیمارستان و مراکز جراحی آنژیوگرافی قلب، چشم (پیوند قرنیه و …) افزایش ۸۵ درصدی داشته است. همچنین، تعهدات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی درمانی و سرپایی شامل انواع آنژیوگرافی، سی‌تی آنژیوگرافی، انواع اسکن، اسکن ۳ بعدی، انواع سی‌تی‌اسکن و… ۳۵ درصد افزایش یافت. علاوه بر این، تعهدات مربوط به اعمال مجاز سرپایی ۴۴ درصد، آزمایش‌های پاتولوژی ۵۵ درصد، لیزیک ۳۰۰ درصد، بیماران خاص و صعب‌العلاج ۵۰ درصد و هزینه‌های مربوط به آمبولانس نیز ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مدیر عامل شرکت آتیه سازان حافظ، تأکید کرد: بیمه شدگانی که تاکنون، تحت پوشش بیمه آتیه سازان حافظ بوده اند می توانند از تاریخ 01/09/1400 با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرار داد با این شرکت، به صورت آنلاین از خدمات بیمه ای برخوردار شوند.
مقصودی افزود: افراد تحت پوشش که تاکنون از این خدمات بهره‌مند بوده‌اند، مشخصات آنها به صورت خودکار در سامانه تمدید خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به کانون‌ها ندارند و افرادی که تاکنون، تحت پوشش بیمه تکمیلی نبوده‌اند و مایل هستند از مزایای بیمه تکمیلی استفاده کنند، سه ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر کانون‌ها نسبت به ثبت مشخصات خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.
وی در پایان، گفت: برای افرادی که درخواست لغو عضویت در بیمه تکمیلی دارند مهلت سه ماهه ای در نظر گرفته شده است و چنانچه حق بیمه‌ای از مستمری آنها کسر شده باشد عیناً به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: