در آذر ماه؛

معرفی توانمندی‌های تجارت‌ نو در کیش اینوکس ۲۰۲۱

معرفی توانمندی‌های تجارت‌ نو در کیش اینوکس 2021
کدخبر : 548543

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور گسترده شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از 8 تا 11 آذرماه در جزیره زیبای کیش برپا می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو: شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال اقتصادی و با هدف معرفی و ارائه خدمات بیمه‌گری مختلف، امسال در جمع فعالان اقتصادی داخلی و بین‌المللی در این نمایشگاه حضور دارد.
تجارت‌نو با توجه به ظرفیت‌های ویژه‌ای که در اختیار دارد و با عنایت به توان رقابتی خود، قادر است طیف متنوعی از خدمات و محصولات خود را متناسب با نیازهای گروه‌های مختلف به مشتریان ارائه کند.
بیمه تجارت‌نو ضمن دعوت از تمامی فعالان اقتصادی برای بازدید از این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ بیمه، آماده ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه‌ای خود به بازدیدکنندگان از نمایشگاه است.
معرفی قابلیت‌های نهادهای مالی، توانمندی‌ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدیدترین روش‌های تأمین مالی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های سرمایه‌گذاری از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: