۱۴ آذرماه برگزار می‌شود؛

مشارکت فعالانه بیمه دانا در پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران

مشارکت فعالانه بیمه دانا در پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران
کدخبر : 548569

بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در روزهای ۱۳ و ۱۴ آذر ماه جاری در مرکز همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: این شرکت امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور و مشارکت فعالانه در همایش و پنل‌های تخصصی روز بیمه می‌کوشد از فرصت‌های پیشرو برای نهادینه کردن فرهنگ و توسعه ضریب نفوذ بیمه در جامعه استفاده کند.
در پنل‌های تخصصی امسال سندیکای بیمه‌‎گران که در حاشیه همایش بیمه و توسعه برگزار می‌شود، روز یکشنبه ۱۴ آذر ماه جاری پنل "توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب آوری اقتصادی" از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح به ریاست دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در سالن مصلی نژاد برگزار می‌شود.
نقش صنعت بیمه در تاب‌آوری اقتصاد ملی، نقش قوانین، مقررات، نهاد‌ها و ساختار حاکمیتی در توسعه فرهنگ بیمه و نقش رسانه‌ها و شبکه فروش در تقویت فرهنگ بیمه، از سرفصل‌ها و مباحث ارائه شده در این پنل است.
استراتژی های رقابت پذیری (ورود، واگذاری، ادغام و خروج) عنوان پنل تخصصی دیگری است که همین روز به دبیری حسین حسینی قائم‌مقام بیمه دانا از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر در سالن مصلی نژاد برگزار خواهد شد.
در این پنل دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، توسعه و پژوهش بیمه دانا با ارایه مقاله‌ای در باره آخرین استراتژی‌های رقابت پذیری در صنعت بیمه مطالب ارزشمندی بیان خواهد کرد.
ادغام ها و تملک در صنعت بیمه، چالش‌ها و فرصت ها، ورود و خروج به صنعت بیمه و رقابت‌پذیری در آن، رویکردها و سیاست‌های تنظیم‌گر و استراتژی‌های شرکت‌های بیمه برای ارتقاء رقابت پذیری در صنعت بیمه نیز، از مباحث و عناوینی است که در این پنل توسط اعضا ارائه خواهد شد.

بیمه دانا 1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: