با خودگردان (خود دریافت) بانک پاسارگاد هیچ دری به روی شما بسته نیست

با خودگردان (خود دریافت) بانک پاسارگاد هیچ دری به روی شما بسته نیست
کدخبر : 548619

نیمه‌شب، درست زمانی که همه شهر و بانک‌ها تعطیل هستند، ناگهان در یک موقعیت اضطراری قرار می‌گیرید؛ موقعیتی که در آن باید برای عزیزی پولی واریز کنید تا کارش به‌نحوی راه بیفتد اما تنها پول نقد در اختیار دارید؛ در این شرایط چه کار می‌کنید؟

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روبط عمومی بانک پاسارگاد: در شرایطی که هیچ بانکی باز نیست، و در حساب بانکی خود موجودی کافی ندارید. هر چند ما معمولاً برای انتقال پول به‌صورت فیزیکی، نه فقط در مواقع ضروری و در شرایط اضطرار، بلکه در هر زمانی، فکر می‌کنیم که باید حتماً به شعبه بانک مراجعه کرده و با منتظر ماندن در صف و پس از تکمیل انواع فرم و انجام مراحل مختلف، پول نقد را انتقال دهیم. اما بانک پاسارگاد راه بهتری پیش پای مشتریان خود نهاده است.
چگونه؟ با در اختیار گذاشتن دستگاه‌های «خودپرداز-خوددریافت (CRS)»، که هر دو کار پرداخت و دریافت پول را برای شما انجام می‌دهند. CRS، دستگاهی است که با انجام این دو کار، هرگونه مشکلات مربوط به واریز و انتقال‌وجه شما را آسان می‌کند و اجازه نمی‌دهد درگیر فرایندهای انتقال پول از طریق شعبه شوید. کافی است، درصورت ضرورت، به یکی از دستگاه‌های خوددریافت بانک پاسارگاد مراجعه کنید و پولی را که لازم است، انتقال دهید.
دستگاه‌های «خودپرداز-خوددریافت» (CRS) علاوه بر ارائه‌ خدمات دستگاه‌های خودپرداز (ATM)، امکان واریز وجه نقد به حساب مشتری را نیز فراهم می‌کنند. به این ترتیب که مشتری از طریق این دستگاه و با در اختیار داشتن کارت بانک ‌پاسارگاد قادر خواهد بود وجوه نقد خود را بدون مراجعه به شعبه روزانه تا سقف ۱۵میلیون تومان، به حساب خود واریز کند. در هر مرحله از واریز، حداکثر می‌توان ۱۰۰ اسکناس سالم را داخل دستگاه قرار داد. باید توجه داشت که تنها اسکناس‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۱۰،۰۰۰تومانی و ایران‌چک‌های ۵۰،۰۰۰ و ۱۰۰،۰۰۰تومانی قابل پذیرش هستند.
در دستگاه خود دریافت بانک پاسارگاد، همچنین امکان برداشت وجه، انتقال وجه کارت‌به‌کارت، دریافت مانده حساب، دریافت گردش حساب، خرید شارژ، تغییر رمز کارت، پرداخت قبض، پرداخت تسهیلات، کمک به خیریه و... فراهم است.
هدف اصلی و نهایی بانک پاسارگاد، از نصب این دستگاه‌ها در سطح شهر، افزایش امکان عملیات بانکی غیرحضوری و توسط خود مشتری است. سپردن کارهای روزمره و رایج به دستگاه خوددریافت، هم می‌تواند از هزینه‌های بانکداری بکاهد و هم در صرفه‌جویی زمانی و رضایت‌مندی مشتریان موثر باشد. همچنین با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا، استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند جایگزین مناسبی برای حضور فیزیکی در شعبه در ساعات پرتردد باشد.

چگونه از خوددریافت بانک پاسارگاد برای واریز وجه استفاده کنیم؟

ابتدا با وارد کردن کارت بانکی خود (کارت بانک پاسارگاد) و وارد کردن رمز آن در دستگاه خود دریافت وارد منو شوید. از بین گزینه‌های موجود، گزینه «واریز به کارت خود» را انتخاب کنید. پس از این مرحله باید اسکناس‌های خود را در محفظه مخصوص وارد کنید. توجه داشته باشید تعداد اسکناس شما باید 100 برگ باشد. همچنین لازم به توضیح است که اسکناس‌های کمتر از هزار تومان، اسکناس‌های خارج از رده، فرسوده، چسب‌خورده، تاخورده یا هرنوع برگه غیر از اسکناس توسط دستگاه ضبط می‌شوند. در صورتی که از اسکناس‌های درشت استفاده می‌کنید دقت داشته باشید که بیش از مبلغ 15میلیون تومان را وارد دستگاه نکنید.
خوب است بدانید که دستگاه خوددریافت بانک پاسارگاد، قابلیت تشخیص اسکناس جعلی را از میان اسکناس‌های واقعی و قابلیت تشخیص نوع اسکناس را دارد؛ در نتیجه لازم نیست اسکناس‌های خود را جدا کنید یا به ترتیب خاصی قرار دهید. پس از وارد کردن وجه، دستگاه شروع به شمردن می‌کند و نتیجه را به‌صورت یک جدول به شما نشان می‌دهد. سپس، پیام واریز موفقیت‌آمیز وجه به نمایش در می‌آید و شما می‌توانید پس از تأیید مبلغ و واریزشدن وجه، رسید خود را دریافت کنید.
خوددریافت‌های بانک پاسارگاد، در سراسر شهر و در تمام ساعات روز و شب، در انتظار شما هستند تا عملیات بانکی خود را با آن‌ها انجام دهید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: