بیمه کارآفرین در کمتر از دو هفته خسارت پرداخت کرد

بیمه کارآفرین در کمتر از دو هفته خسارت پرداخت کرد
کدخبر : 548633

بیمه کارآفرین در کمتر از دو هفته و برای اولین بار در صنعت بیمه در ایران، اولین خسارت بیماری‌ ام اس در شعبه اصفهان شرکت بیمه کارآفرین پرداخت کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از بانکداری ایرانی: در همین رابطه «عباسعلی اصلانی» مدیر شعبه بیمه کارآفرین اصفهان، گفت: در صنعت بیمه در کشور پرداخت خسارت برای بیماری‌ام اس صورت نمی گیرد و بعضا برای هزینه داروی آن اقدام به پرداخت می‎ کنند. بنابراین شرکت بیمه کارآفرین اولین شرکت بیمه‎ است که بابت بیماری‌ام‎ اس به عنوان یکی از ۲۹ بیماری مطرح خسارت پرداخت کرده ‎است. سرمایه ‎ای که برای این بیماری پرداخت شد ۲۲۰ میلیون تومان بوده ‎است.
اصلانی در ادامه توضیح داد: معمولا شرکت ‎های بیمه وقتی می خواهند غرامت نقص عضو را تحت پوشش بیمه عمر قرار دهند، تاکید دارند که اگر منشا آن حادثه باشد خسارت پرداخت می شود ولی در شرکت بیمه کارآفرین بابت ابتلا به بیماری هم خسارت قابل پرداخت می باشد در واقع بعد از رونمایی بیمه عمر اندوخته دار امید که بجز 5 بیماری اولیه، 24 بیماری خاص دیگر را نیز به این لیست بیماری ها اضافه نموده است، با محوریت خدمت رسانی به عنوان یکی از دقدقه های کنونی جامعه ایفای تعهد می نماید بیمه گزار که در سال 98 بیمه‌نامه را خریداری کرده است در آن تاریخ اطلاعی از بیماری‌ام‎اس نداشته و در سال 1400 متوجه شد که به این بیماری مبتلا شده است.
مدیر شعبه اصفهان بیمه کارآفرین در خصوص زمان پرداخت خسارت اظهار کرد: این بیمه‌نامه از سال ۹۸ افتتاح و با حق بیمه سالانه ۱۰ میلیون تومان خریداری شد. سقف سرمایه فوت این بیمه‌نامه ۴۶۰ میلیون تومان و سقف سرمایه امراض آن حدود ۳۶۰ میلیون تومان بود. بیمه‌نامه ۲۵ ساله بوده و تا سال ۱۴۲۳ اعتبار دارد لازم به توضیح است که بابت سایر پوشش ها اعم از سرمایه فوت و امراض و قسمت سرمایه گذاری بیمه شرکت بیمه کارآفرین در خدمت ایشان خواهد بود .در سال دوم بیمه ای بعد از ابتلا به بیماری‌ام اس مدارک را ارائه کرده و از زمان اعلام و تشکیل پرونده تا پرداخت خسارت دو هفته زمان برده است. نکته جالب اینکه این دو هفته به خاطر نبود سابقه قبلی در ارائه مستندات به شرکت های بیمه برای پرداخت خسارت در مرکز ام اس اصفهان بوده است چرا که انها تجربه پرداخت خسارت به این بیماری را نداشته و به همین دلیل زمان بر شده است. در واقع، پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان یکی از برنامه های اصلی بیمه کارآفرین است، این سیاست نقش مهمی بر مشتری مداری و جلب اعتماد انها دارد. امروزه برای جلب اعتماد و رضایت مندی مشتری به نظر ما صداقت در خدمات از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر این صداقت در خدمات را شرکت نداشت وضعیت مناسبی نداشت. به همین دلیل این موضوع توانست سبب رضایت مشتریان شود.
اصلانی با تاکید بر اینکه این بیمه‌نامه، بیمه‌نامه عمر اندوخته دار بوده ‎است، افزود: بیمه‌نامه اندوخته دار امید 29 بیماری را تحت پوشش قرار می دهد که عبارتند از : 1.انفارکتوس قلبی (سکته) 2.سکته مغری 3.انواع سرطان 4.پیوند اعضای اصلی بدن 5. جراحی عروق کرونری 6.قراردادن فنر در عروق کرونر(استنت) 7.بازکردن تنگی های عروق کرونر توسط بالن 8.جراحی دریچه های قلب 9.قراردادن پیس میکر 10.بیماری های نورون های حرکتی 11.نابینایی کامل 12.ناشنوایی کامل 13.پارکینسون 14.آلزایمر و دمانس 15.نارسایی حاد کلیوی/ دیالیز 16.ام اس 17.کما 18.مننژیت 19.هپاتیت ب 20.هپاتیت سی 21.اچ آی وی/ایدز 22.نارسایی کبد 23.ترمیم دریچه قلبی 24.جراحی آئورت قلب 25.بیماری ماهیچه قلب 26.تومورخوش خیم مغزی 27.آنمی آ پلاستیک 28.از دست دادن قدرت تکلم 29.فلجی
مدیر شعبه اصفهان بیمه کارافرین در پایان، تاکید کرد: بیمه کارآفرین به واسطه اعتبار سنجی که بیمه مرکزی انجام داده است. پوشش های بیمه گری را تا دو برابر سرمایه اصلی بیمه‌نامه، تحت پوشش قرار می‎دهد و با توجه به اینکه فرصت خوبی است که بیمه گذاران به لحاظ کیفی دچار تردید هستند، به بیمه کارآفرین مراجعه کرده و از پوشش های شرکت مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: