سازمان مدیریت صنعتی با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می کند:

مراسم اختتامیه اولین و دومین المپیاد کشوری اقتصاد و مدیریت

مراسم اختتامیه اولین و دومین المپیاد کشوری اقتصاد و مدیریت
کدخبر : 548648

مراسم اختتامیه اولین و دومین المپیاد کشوری اقتصاد و مدیریت برگزارمی شود.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از ایدرونیوز: مراسم اختتامیه اولین و دومین المپیاد کشوری اقتصاد و مدیریت روز چهارشنبه ۱۰ آذر در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (ساختمان شماره ۲) با حضور معاون وزیر آموزش و پروش و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.
بنا به این گزارش، در این مراسم ضمن تجلیل و تقدیر از دانش آموزان برگزیده المپیاد کشوری اقتصاد و مدیریت که موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز شده‌اند، از زحمات کمیته علمی و دست اندرکاران اجرایی این المپیاد علمی تقدیر می‌شود.
همچنین در این مراسم، برنامه‌های آموزشی و فرصت‌های شغلی سازمان مدیریت صنعتی و سمپاد برای حفظ و نگهداشت و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان، تشریح خواهد شد.
آزمون انتخابی سه مرحله ای اولین و دومین المپیاد علمی اقتصاد و مدیریت کشور با هدف استعدادیابی و پرورش نخبگان جوان کشوری در سال های ۱۳۹۹ و۱۴۰۰ با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد و در جلسه روز چهارشنبه مورخ دهم آذر ماه ۱۴۰۰ از برگزیدگان و مدال آوران المپیاد مدیریت و اقتصاد با حضور مقامات علمی و اجرایی ذیربط تقدیر بعمل می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: