عرضه های محدود ایرالکو قدرت می گیرد

عرضه های محدود ایرالکو قدرت می گیرد
کدخبر : 548759

ایرالکو با ۲ هزار و ۵۰۰ تن از کالاها به رینگ معاملات آمد و درآمدی بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان را هم بدست آورد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از دنیای معدن: شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در هفته منتهی به ۱۲ آذر ماه نیز روند نزولی خود را ادامه داد و به نسبت هفته گذشته، ۷,۵ میلیارد تومان درآمدزایی کمتری را ثبت کرد و این روند نزولی و تقریبا ۱۶ میلیارد تومانی از ابتدای آذرماه، برای این شرکت آلومینیومی رقم خورد.
ایرالکو با ۲ هزار و ۵۰۰ تن از کالا ها به رینگ معاملات آمد و درآمدی بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان را هم بدست آورد.
در ابتدا باید اشاره داشت که شمش ۹۹.۸ این شرکت با حجم عرضه یک هزار و ۵۰۰ تنی به رینگ معاملات آمد و درآمدزایی آلومینیوم ایران از این کالا بالغ بر ۱۰۴ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان در دفاتر فروش این شرکت به ثبت رسید.
از سوی دیگر، بیلت دیگر کالای موجود در سبد این شرکت بود که مطابق هفته گذشته، عرضه ۳۰۰ تنی را به بازار آورد و تمام آن را به فروش رساند تا درآمدزایی ایرالکو از این بخش به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان برسد که به نسبت هفته گذشته با افزایش درآمد در این بخش همراه بود.
در نهایت باید به «شمش ۹۹.۷» نیز اشاره داشت که در این هفته با عرضه ۷۰۰ تنی در سبدکالایی این شرکت مشاهده شد و علارغم حجم سفارش های بالا، باید گفت که درآمد ۴۷ میلیارد و ۶۳۴ میلیون تومانی نیز از این بخش برای این آلومینوم ساز بدست آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: