مدیرعامل بانک سینا در سفر به خراسان شمالی تاکید کرد:

رویکرد بانک سینا کمک به توسعه پایدار و کاهش محرومیت در مناطق محروم است

رویکرد بانک سینا کمک به توسعه پایدار و کاهش محرومیت در مناطق محروم است
کدخبر : 548856

مدیرعامل بانک سینا طی بازدید از منطقه خراسان شمالی و شعب شهر بجنورد بر مشارکت این بانک در ایجاد زیرساخت های توسعه ای و تولیدی در جهت توانمندی، محرومیت زدایی و رسیدن به توسعه پایدار این منطقه تاکید کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک سینا: دکتر ایمانی در جمع مدیران و همکاران این بانک در منطقه گفت: با برنامه ریزی، تدوین سیاست های توسعه ای و تلاش و جدیت همکاران به موفقیت های ارزشمندی رسیده ایم اما این تلاش ها باید تا رسیدن به اهداف ترسیم شده و جایگاه متعالی تر ادامه یابد.
وی در ادامه به فعالیت باجه آشخانه در منطقه مانه و سملقان، به عنوان منطقه هدف محرومیت زدایی استان اشاره کرد و افزود: بانک سینا از آمادگی کافی برای پرداخت وام قرض الحسنه در قالب طرح هایی چون نیکو و مهرآفرین در راستای محرومیت زدایی برخوردار است تا رسالت این بانک در رفع محرومیت های مردم منطقه به عینیت برسد.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر ظرفیت های استان خراسان شمالی و خصوصا شهر بجنورد در حوزه های مختلف اقتصادی گفت: می توان با استفاده از امکانات و محصولات مناسب بانک در جهت نیل به اهداف تعیین شده و همچنین ارائه خدمات مناسب و شایسته به هم میهنان در جهت رضایتمندی این عزیزان و نیز رشد و شکوفایی بانک اقدام نمود.
دکتر ایمانی خاطرنشان ساخت: اقدامات حمایتی بانک سینا همراستا با اهداف و رسالت های این بانک مبنی بر سودآوری و تامین رضایت ذینفعان انجام می شود که خوشبختانه طی سال گذشته کارنامه قابل قبولی در این زمینه رقم خورد.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه سفر از محل زائرسرای مشهد بازدید کرد و در جریان فرایند بازسازی و تجهیز این زائرسرا قرار گرفت و رهنمودهای لازم را جهت تسریع راه اندازی و پذیرش همکاران ارائه داد.
گفتنی است، جعفری معاون سرمایه های انسانی، ایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی و شمسائی مدیر منطقه خراسان نیز در این سفر، مدیرعامل بانک را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: