افشاگری خردورزانه / خوداظهاری بیمه ملت در مورد پرداختی ها به مدیران ارشد و مشاوران

افشاگری خردورزانه / خوداظهاری بیمه ملت در مورد پرداختی ها به مدیران ارشد و مشاوران
کدخبر : 548878

در پی سیاست های کلان دولت که شفاف سازی مهم ترین رکن آن به شمار می رود، حالا سطوح کسب و کار نیز همراه با این رویه التزام عملی خود به مقوله روشنگری را نشان می دهند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت: دولت سیزدهم به عنوان مهمترین اصل افزایش کارایی و اثربخشی را بر مبنای شفاف سازی بنا نهاده است، چراکه شفاف سازی سبب افزایش اعتبار و ایجاد اطمینان در دهک های مختلف جامعه می شود، حلقه مفقوده ای که در گذشته موجب تضییع منابع شد.
یکی از مهم ترین مباحث افزایش درآمدهای غیرنفتی دولت حرکت به سوی مدل «مالیات امنیت» است که دولت ها به وسیله رشد تولید و افزایش درآمدهای مالیاتی می توانند عدالت اجتماعی را برقرار کنند.
مهمترین رکن اجرای این راهبرد افزایش سطح اطمینان و اعتبار از سوی دولت ها به وسیله دهک ها است.
بر همین اساس پایه ای ترین راهبرد کلان دولت سیزدهم توجه به این اصول بنیادی است که یکی از مهم ترین ابزارهای آن افزایش شفافیت و مقابله با تعارض منافع است.
در سایه چنین نگرشی بیمه ملت که از چندی پیش تلاش کرده بود فرآیندهای داخلی خود را برای کلیه ذی نفعان در اتاق شیشه ای قراردهد، در اقدامی دیگر و در سایه این نگرش متعالی نسبت به افشای پرداختی های خود به مدیران و مشاوران به صورت رسمی و از طریق سامانه های مراجع ذی صلاح اقدام کرده است.
با وجود چنین حرکت هایی به نظر می رسد که وحدت رویه و یکپارچگی استراتژیکی بین سطوح مختلف اجرایی در ساختار اقتصادی کشور به وجود آمده که متاثر از آن وقتی استراتژی سطح عالی در دولت ابلاغ می شود، در سطح کسب و کار نیز شاهد اجرای آن هستیم.
اجرایی شدن چنین فرآیندی حلقه مفقوده ای بود که پیش از آن شاهد نبودیم و راهبردها در سطوح مختلف از انسجام لازم استراتژیک برخوردار نبود و حالا سطوح کسب و کار هوشمند افزایش اعتبار و اطمینان و  شهرت برند خود را در پی اجرای چنین سیاست های شفاف، کارآمد و بی واسطه ای با کلیه ذی نفعان یافته اند.

بیمه ملت 1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: