بهره‌مندی سرمد از ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین منافع ذی‌نفعان

 بهره‌مندی سرمد از ظرفیت بانک صادرات ایران برای تامین منافع ذی‌نفعان
کدخبر : 548889

مدیرعامل بانک صادرات ایران، گفت: بیمه سرمد حمایت و هدایت مجموعه بانک صادرات ایران را با خود دارد و باید از این ظرفیت عظیم برای ارتقای ارزش دارایی‌های خود و حفظ منافع سهامداران و ذی‌نفعان بهترین استفاده را ببرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد: «حجت‌اله صیدی» مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز بیمه، با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه سرمد دیدار کرد.
وی در این دیدار ضمن تبریک روز بیمه به مدیران و کارکنان بیمه سرمد، خاطرنشان کرد: از همه مدیران سرمد انتظار داریم که با پرهیز از حاشیه‌ها، در چارچوب برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری حرکت کنند و بر پیشبرد اهداف عالی شرکت و کار حرفه‌ای متمرکز باشند. در این راه، باید کار اصولی و زیربنایی را پیش بگیرید و از کارهای نمایشی و هیجانی به دور باشید.
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر حفظ سلامت اداری گفت: شفافیت باید سرلوحه کار همه سازمان‌ها باشد، اما شرکت‌های بیمه که در واقع اطمینان خاطر را به مشتریان می‌فروشند، باید شفافیت بیشتری در فعالیت‌هایشان داشته باشند، چراکه شفافیت می‌تواند برگ برنده آنها باشد.
وی افزود: سلامت کاری و پرهیز از اقدامات شبهه برانگیز از نکات مهمی است که مدیران سرمد باید به آن توجه کرده و رویه‌های ناصحیح را اصلاح کنند. 
صیدی هم‌چنین به حمایت همه جانبه بانک صادرات از شرکت‌های زیرمجموعه اشاره کرد و گفت: بیمه سرمد حمایت و هدایت مجموعه بزرگ بانک صادرات ایران را با خود دارد و از تمام ظرفیت‌های مادی، معنوی و سرمایه انسانی بانک به عنوان پشتیبان بهره‌مند است و باید از این ظرفیت عظیم برای ارتقای ارزش دارایی‌های شرکت و حفظ منافع سهامداران بهترین استفاده را ببرد. 
مدیرعامل بانک صادرات ایران، با ذکر این نکته که سرمد یک بنگاه اقتصادی است، افزود: یک بنگاه اقتصادی باید بتواند ارزش افزوده برای خود، ذی‌نفعان و سهامدارانش ایجاد کند و با سودآوری، پاسخ مناسبی به اعتماد آنها بدهد.
اعضای هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این جلسه، از حسن اعتماد صیدی قدردانی و تشکر کردند و اعلام آمادگی کردند تا با تمرکز بر کار حرفه‌ای و برنامه‌محوری، منافع سهامداران را محقق کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: