پیام تبریک مدیرعامل موسسه ملل به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک مدیرعامل موسسه ملل به مناسبت روز پرستار
کدخبر : 549055

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: متن پیام «سید امین جوادی» به شرح ذیل است:
با عرض سلام و ادب و احترام فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران دلسوز و از جان گذشته و مهربان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بدون شک زینب کبری (س) پرستار دل های زخم دیده خرابه شام و مظهر صبر و شکیبائی و تجسم عینی علم و عفاف است. انتخاب این روز مبارک و خجسته به نام "روز پرستار" اقدامی هوشمندانه بوده است چرا که پرستاران عزیز و گرانقدر نیز با الگو گرفتن از مقام شامخ حضرت زینب (س) به نوعی مرهم دلهای زخمی هستند و صبورانه با دلی سراسر از مهر و عطوفت دردها را تسکین می دهند و حضور آنان در کنار بیماران در تسریع بهبودی تاثیر بسزایی دارد. بدون تردید در دوران شیوع اپیدمی کرونا اگر رشادت ها، ایثار پرستاران و کادر درمانی کشور عزیزمان ایران نبود، داغ ها و مصیبت های بسیار زیادتری را شاهد بودیم. آنانی که از جان خود گذشتند تا جانی از بدن نگذرد، دلی نشکند، خانواده ای داغدار نگردد تا آسمان پر ستاره عاشقان این سرزمین پرنورتر و پرشورتر از قبل بدرخشد.
پُر واضح است که تقدیر از اعضای کادر درمان به ویژه پرستاران گرانقدرکه آسایش خود را قربانی آرامش و سلامت دیگران می کنند، قطعاً و حقاً شایسته یک روز نیست،  اما انتخاب روز پرستار بهانه ایست تا به این شکل قدردان زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران ارزشمندمان باشیم.
اینجانب مجدداً میلاد باسعادت حضرت زینب (سلام الله) و روز پرستار را محضر مبارک رهبر انقلاب و به همه پرستاران و کادر درمان در سراسر کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش شبانه روزی این سفیران‌سلامت بالاخص در ایام همه‌گیری کرونا صمیمانه سپاسگزارم و از خداوند منان توفیق بهروزی و تندرستی آنان را توام با عزت و سربلندی مسالت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: